0 1 0 0 0 21.01.2010Galeria Łódzka promuje zimowe wyprzedażeRuszyła akcja promocyjna zimowych wyprzedaży w Galerii Łódzkiej.
0 1 0 0 2 21.01.2010Jest zielono na targach RemaDays 2010Rozpoczynające się 27 stycznia br. VI Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2010 zgromadzą w Warszawie ponad 500 wystawców z Polski i zagranicy. Tym razem odwiedzających zaskoczy ekologiczna oferta, odzwierciedlająca nowy trend rynku reklamy i upominków promocyjnych.
0 1 0 0 0 21.01.2010On Board PR wspiera kanał HistoryFirma On Board PR podjęła współpracę z tematycznymi kanałami telewizyjnymi: History oraz History HD, należącymi do portfolio międzynarodowego koncernu mediowego A&E Television Networks UK (AETN UK).
0 1 0 0 0 21.01.2010Mundipharma Polska nowym klientem SigmyAgencja Sigma International (Poland) podpisała kontrakt na obsługę public relations firmy farmaceutycznej Mundipharma Polska.
0 1 0 0 0 21.01.2010Royal Brand PR dla marki MardomAgencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z firmą Mardom, producentem dekoracji okiennych.
0 1 0 0 0 21.01.2010Expansja rekomendowana do obsługi Międzynarodowych Targów PoznańskichAgencja Expansja trzeci rok z rzędu obsługuje MTP w zakresie projektowania i produkcji materiałów na imprezy targowe.
0 1 0 0 0 21.01.2010Multikino przejmuje sprzedaż reklam w KinoteceBiuro Reklamy Multikina od lutego 2010 r. zajmie się sprzedażą reklam w warszawskiej Kinotece.
0 1 0 0 0 21.01.2010Lukas Bank rozstrzygnął przetarg na platformę komunikacyjnąZakończył się przetarg na platformę komunikacyjną Lukas Banku, która służyć będzie wdrażaniu nowej strategii pozycjonowania. Zwyciężyła agencja TBWA.
0 1 0 0 0 21.01.2010Project Ambient – nowa agencja na rynkuWraz z początkiem 2010 roku rozpoczęła działalność nowa agencja realizująca kampanie ambientowe – Project Ambient.
0 1 0 0 0 21.01.2010Tylko co piąty sklep internetowy organizuje wyprzedażeZ badania przeprowadzonego przez porównywarkę cenową Nokaut.pl wynika, że jedynie w co piątym sklepie internetowym skorzystamy na poświątecznej wyprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź właścicieli sklepów internetowych jest prosta – „niskie ceny mamy przez cały rok”.