Odzyskać siłę gastronomicznej marki - Marketing przy Kawie
Odzyskać siłę gastronomicznej marki
  • 0
  • 1
20.01.2010

Odzyskać siłę gastronomicznej marki

W obecnych czasach konieczność posiadania silnej marki, stanowiącej źródło przewagi konkurencyjnej, zyskuje szczególnie silnego znaczenia i jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Branding jest połączeniem psychologii konsumenta i zastosowanej strategii mikroekonomicznej. Wszystkie przedsięwzięcia biznesowe muszą uwzględniać potencjalne odczucia klientów i sprawiać, by odbiorcy byli zainteresowani zakupem oferowanych produktów lub usług. Dobrą markę traktujemy jak dobrego przyjaciela.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2010