0 1 0 0 0 1.03.2010Program Bonusowy Payback rozszerza portfolio partnerów1 marca sieć aptek Apteka1, Jysk oraz Mango Media dołączyły do grona partnerów Programu Bonusowego Payback.
0 1 0 0 0 1.03.2010EmocjonomikaOd 9 marca w polskich księgarniach dostępna będzie książka Dana Hilla pt. „Emocjonomika”. Publikacja ukazała się nakładem Domu Wydawniczego Rebis. „Marketing przy Kawie” jest patronem medialnym tej publikacji.
0 1 0 0 0 1.03.2010Targi Euro-Reklama 2010W dniach 10–12 marca w Poznaniu odbędą się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama.
0 1 0 0 0 1.03.2010TequilaPolska Agencją BTL RokuJuż po raz szósty agencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska została laureatem konkursu Impactor jako Agencja BTL Roku. W XII edycji nagrody przyznawała Akademia złożona z najbardziej doświadczonych przedstawicieli mediów i reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 1.03.2010Konferencja „Klient = Nasz Pan?”„Klient = Nasz Pan?” to tytuł ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbędzie się 9–11 kwietnia 2010 r. w Goniądzu (Hotel Zbyszko). Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Koło Menedżerów wraz z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.
0 1 0 0 0 1.03.2010Impactor dla marki Hoop Cola i Ciszewski PRMarka Hoop Cola oraz agencja Ciszewski Public Relations zostały laureatami nagrody w kategorii Projekt PR Roku za komunikację akcji „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, przyznanej podczas XII edycji konkursu Impactor.
0 1 0 0 0 1.03.2010Inmark dla marki ŁaciateTrwająca w ostatnim kwartale roku 2009 loteria promocyjna mleka i śmietanki Łaciate produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol z Grajewa miała na celu wzmocnienie sprzedaży produktów marki Łaciate i zwiększenie lojalności konsumentów. Instytut Marketingu i Komunikacji INMARK z Poznania opracował mechanizm kampanii, przygotował kreację oraz zajął się produkcją materiałów. Odpowiadał też za obsługę całej kampanii.
0 3 0 0 0 1.03.2010BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Chemia, która łączy”BASF tworzy „Chemię, która łączy”. Taka jest myśl przewodnia nowej, ogólnoświatowej kampanii wizerunkowej, która rusza z początkiem marca.
0 1 0 0 0 1.03.2010Światowy Kongres IAA w MoskwieW dniach 12-14 maja 2010 roku, odbędzie się 42 Światowy Kongres Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Moskwie.
0 1 0 0 0 1.03.2010Universal McCann Domem Mediowym Roku 200925 lutego, podczas gali rozdania nagród XII edycji konkursu Impactor (za rok 2009) Universal McCann otrzymał złotą statuetkę, zdobywając tytuł Domu Mediowego Roku 2009.