Inmark dla marki Łaciate
  • 0
  • 1
1.03.2010

Inmark dla marki Łaciate

Trwająca w ostatnim kwartale roku 2009 loteria promocyjna mleka i śmietanki Łaciate produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol z Grajewa miała na celu wzmocnienie sprzedaży produktów marki Łaciate i zwiększenie lojalności konsumentów. Instytut Marketingu i Komunikacji INMARK z Poznania opracował mechanizm kampanii, przygotował kreację oraz zajął się produkcją materiałów. Odpowiadał też za obsługę całej kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2010