BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem "Chemia, która łączy" - Marketing przy Kawie
BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem "Chemia, która łączy"
  • 0
  • 3
1.03.2010

BASF rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Chemia, która łączy”

BASF tworzy „Chemię, która łączy”. Taka jest myśl przewodnia nowej, ogólnoświatowej kampanii wizerunkowej, która rusza z początkiem marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55348 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 marca 2010