0 1 0 0 0 12.02.2010Immochan wspólnie z Euro RSCG 4DImmochan powierzył swój budżet reklamowy Euro RSCG 4D. Agencja odpowiadać będzie za budowanie strategii marki oraz pełną obsługę w zakresie komunikacji ATL i BTL.
0 1 0 0 0 12.02.2010Nowy klient magnifiCo PRZ początkiem lutego br. agencja magnifiCo rozpoczęła współpracę z firmami Incentive Concept i Live Marketing Concept.
0 1 0 0 0 12.02.2010Marcowe wydanie magazynu „Olivia” wsparte kampanią reklamowąMarcowa „Olivia” ukazała się na rynku 10 lutego w łącznym nakładzie 395 000 egz. Wydanie będzie wsparte kampanią promocyjną.
0 1 0 0 0 12.02.2010StoryGroup – nowa agencja specjalizująca się w komunikacji i content marketingu„Everything is a story” - tak brzmi motto agencji StoryGroup zajmującej się zaawansowaną komunikacją i content marketingiem.
0 1 0 0 0 12.02.2010Ad Publica dla marki SanteAgencja Ad Publica została wybrana w tegorocznym przetargu na obsługę public relations dla firmy Sante, producenta zdrowej żywności.
0 1 0 0 0 12.02.2010Universal McCann nadal z Media Saturn PolskaHolding Media Saturn Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę mediową.
0 1 0 0 0 12.02.2010Firma Reklamowa Kuc dla Integracji„Twój 1 procent pozwoli nam stanąć na nogi, wskaże nam drogę i będzie dla nas oparciem” – tymi hasłami Fundacja Integracja zachęca do przekazania 1 procenta dochodów na rzecz niepełnosprawnych. Koncepcję wizerunkową kampanii przygotowała Firma Reklamowa KUC.
0 1 0 0 0 12.02.2010Starlink: Rynek reklamowy w 2009 r. skurczył się o ponad 11%Dom mediowy Starlink opublikował wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy i mediów w 2009 r. Szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła w ubiegłym roku 6 miliardów 945 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w roku 2008 to 7,84 miliarda złotych). Oznacza to spadek względem roku 2008 o 11,4 proc.
0 1 0 0 0 12.02.2010Marka 36,6 ponownie na nośnikach AMSRuszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej marki 36,6 – składają się na nią dwa projekty: „mrugające” plakaty oraz neony umieszczone na wybranych wiatach.
0 1 0 0 0 12.02.2010mLife w spółce z Politechniką WarszawskąW dniu 6 lutego 2010 roku na mocy umowy pomiędzy firmą mLife, Politechniką Warszawską oraz Suntech SA powołana została do życia spółka Invendo. Prowadzić będzie działalność badawczo-rozwojową w obszarze telekomunikacyjnym. Invendo to pierwsza w Polsce spółka z podmiotem komercyjnym, w jaką zaangażowała się Politechnika Warszawska.