0 1 25.03.2010Nowa kampania telewizyjna Ariel Complete 7kampanie reklamowe TweetPolski oddział Saatchi & Saatchi przygotował nową kampanię telewizyjną Ariel Complete 7.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.03.2010Agencja Believe dla nowego modelu Hondy CR-VAgencja Believe wygrała przetarg na obsługę nowego modelu Hondy CR-V.
1 1 0 0 0 25.03.2010Ruszyła kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie”Agencja reklamowa Legend Group na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego opracowała i zrealizowała przy współpracy Studia Filmowego Red Carpet spot radiowy, spot telewizyjny oraz banner internetowy w ramach kampanii społecznej „Prędkość zabija. Włącz myślenie”.
0 1 0 0 0 25.03.2010Kampania reklamowa Palmolive Naturals Nutra FruitÓsmego marca rozpoczęła się kampania reklamowa nowych żeli pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit.
0 1 0 0 0 25.03.2010Lucy Liu ambasadorką kampanii społecznej HeinzAktorka Lucy Liu, znana m.in. z filmów „Aniołki Charliego” i „Kill Bill” oraz serialu „Ally McBeal”, zdecydowała się pełnić funkcję ambasadorki akcji społecznej Heinz Micronutrient Campaign. Celem programu jest walka z niedożywieniem u dzieci w krajach rozwijających się, wynikającym z braku niezbędnych witamin oraz składników mineralnych w pożywieniu.