Liberty Direct rozszerza kampanię CSR - Marketing przy Kawie
Liberty Direct rozszerza kampanię CSR
  • 0
  • 1
20.04.2010

Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Liberty Direct rozpoczyna akcję „Taksówka z fotelikiem” w siódmym mieście Polski – Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy czteromiesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami, a także edukowanie opiekunów w zakresie bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54916 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2010