0 1 0 0 0 15.04.2010Times Square Public Relations z Programem VIP Najlepsze okna i drzwiKrakowska agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z organizatorami Programu VIP Najlepsze okna i drzwi.
0 1 0 0 0 15.04.2010Polymus w zwycięskim konsorcjumOgłoszono wyniki przetargu na promocję polskiego mięsa w Azji i USA. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego najwyżej oceniła ofertę konsorcjum, w którego skład weszły agencja reklamowa Polymus oraz agencja PR Partner of Promotion jako lider konsorcjum. Wartość projektu to 12 mln zł.
0 1 0 0 0 15.04.2010Bluerank dla czołówki niemieckich serwisów ogłoszeniowychAgencja search engine marketing Bluerank optymalizuje i pozycjonuje jeden z największych niemieckich portali ogłoszeniowych – markt.de.
0 1 0 0 0 15.04.2010Nowe medium reklamowe – nawigacja GPSImagis SA, producent map cyfrowych oraz oprogramowania do nawigacji GPS, wprowadza do oferty możliwość zamieszczania reklam w swoim produkcie – nawigacji MapaMap.
0 1 0 0 0 15.04.2010„Tequila dla najlepszych”„Zarabiaj na kreatywności” – to hasło przyświeca VII edycji konkursu stażowego „Tequila dla najlepszych”, który rozpoczął się 12 kwietnia. Autorzy najlepszych prac otrzymają płatne miesięczne staże w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, tworzącej akcje dla takich marek jak Tyskie, Maxwell House czy Nivea. Dla wielu laureatów dotychczasowych edycji konkurs stał się początkiem kariery w branży marketingowej.
0 1 0 0 0 15.04.2010dotPR tworzy nową markęAgencja dotPR, specjalizująca się w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w Internecie, tworzy nową markę: Up-To-Date. Zaoferuje ona klientom szkolenia z zakresu marketingowej i PR-owej komunikacji on-line.
0 1 0 0 0 15.04.2010„Czy Twoja skóra jest bezpieczna?” – kampania edukacyjna marki IwostinW połowie kwietnia rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Iwostin, pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?”.
0 1 0 0 0 15.04.2010smARTcat zrealizował konkurs dla firmy BoschPo udanej realizacji poprzedniej edycji konkursu „Misja Afryka”, przeznaczonego dla sprzedawców części samochodowych w hurtowniach motoryzacyjnych, firma Bosch po raz kolejny powierzyła agencji reklamowej smARTcat jego przeprowadzenie.
0 1 0 0 0 15.04.2010Agencja interaktywna Engine dla marki CroppAgencja interaktywna Engine zajmie się wykreowaniem i obsługą nowego serwisu internetowego marki Cropp (LPP SA). Premiera przedsięwzięcia planowana jest na początek maja tego roku.
0 1 0 0 0 15.04.2010Nowe rozwiązanie Optism Mobile Advertising SolutionAlcatel-Lucent przedstawił swoje rozwiązanie do mobilnej dystrybucji reklam – Optism Mobile Advertising Solution. Jest to nowy system, który umożliwia operatorom sieci komórkowych tworzenie przestrzeni reklamowej oraz zapewnia reklamodawcom łatwy dostęp do zainteresowanych odbiorców o określonym profilu.