Zwycięzcy konkursu Mocni Wizerunkiem 2010
  • 0
  • 0
22.04.2010

Zwycięzcy konkursu Mocni Wizerunkiem 2010

Znamy już laureatów szóstej edycji plebiscytu organizowanego w ramach IX Kongresu Public Relations – Mocni Wizerunkiem 2010. Zgodnie z ideą przedsięwzięcia są nimi firmy, które aktywnie udzielają się na polu społecznym i podejmują akcje charytatywne. W tym roku przyznano również nagrodę specjalną dwumiesięcznika „VIP Biznes & Styl”.

Laureatów poznaliśmy 21 kwietnia, podczas pierwszego dnia kongresu.

Statuetki „Mocni Wizerunkiem 2010” w edycji ogólnopolskiej trafiły w ręce:

  • FFiL Śnieżka SA oraz Task Force Consulting za projekt: „Kolorowe Boiska, czyli Szkolna Pierwsza Liga”
  • RoboCAMP za projekt: „First Lego League”
  • Partner of Promotion oraz Agencja Reklamowa Martis za projekt: „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!”

W edycji podkarpackiej przyznano je firmom:

  • Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA
  • Asseco Poland SA
  • ICN Polfa Rzeszów SA

W obu edycjach przyznane nagrody główne są nagrodami równorzędnymi.

W tym roku dwumiesięcznik „VIP Biznes & Styl” przyznał także nagrodę specjalną firmie Ultratech z Rzeszowa, „charakteryzującej się dobrym wizerunkiem i potrafiącej kreować dobry wizerunek miasta i regionu w Polsce i na świecie”. Wspomniana nagroda przyznawana jest firmom autonomicznym powstałym i działającym na Podkarpaciu.

Organizatorami konkursu są: Zakład PR Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Telma Group Communications, Ideo oraz w edycji podkarpackiej: Radio Rzeszów, dziennik „Super Nowości” i TVP Rzeszów.

21 kwietnia 2010

Reklama
Reklama