0 1 0 0 0 29.04.2010Magazyn „Vice” już w Polsce16 kwietnia br. rozpoczęto w Polsce regularną dystrybucję darmowego magazynu lifestyle’owego „Vice”.
1 1 0 0 0 28.04.2010Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu PudliszkiWraz z rozpoczęciem sezonu na grillowe przyjęcia na świeżym powietrzu ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki, zwracająca uwagę konsumentów na jego naturalny smak.
0 1 0 0 1 28.04.2010Przedstawiciele K2 zwycięzcami polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young CreativesPraca przygotowana przez team przedstawicieli K2: Natalię Borkowską (senior graphics designer) i Łukasza Szczybelskiego (senior creative & copywriter) zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski zespół reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.
0 1 0 0 0 28.04.2010VanguardPR dla Ubezpieczenie.plAgencja VanguardPR (Grupa Adweb) poprowadzi działania wizerunkowe dla portalu Ubezpieczenie.pl. Właścicielem portalu jest grupa GrECo Direct, międzynarodowy lider sprzedaży polis komunikacyjnych, m.in. na rynkach węgierskim i czeskim.
0 1 0 0 0 28.04.2010Dreamage – jeden kontakt, wiele możliwościGrupa marketingowa Dreamage powstała z inicjatywy trzech firm – Artcore, Perfectto i Seisei. Każda z nich specjalizuje się w innej dziedzinie komunikacji marketingowej. Perfectto zajmuje się organizacją imprez i wydarzeń, Artcore produkcjami audiowizualnymi i grafiką, a Seisei działaniami public relations.
0 1 0 0 0 28.04.2010At Media rozpoczyna kampanię reklamowąDom sprzedaży At Media rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Pozwól reklamie żyć w jej naturalnym środowisku”. Celem tegorocznej akcji jest zwrócenie uwagi reklamodawców na wysokie udziały w oglądalności kanałów tematycznych z portfolio brokera oraz efektywność działań reklamowych prowadzonych w mediach tematycznych.
0 6 0 0 0 28.04.2010Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2010Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2010.
0 1 0 0 0 28.04.2010AdAction i IDMnet razem1 maja spółki AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.
0 1 0 0 0 28.04.2010„Kraków – miasto mistrzów”Krakowscy specjaliści zajmujący się promocją marki miasta postanowili zaprosić do partnerskiej współpracy marketingowej osiągających największe światowe sukcesy krakowskich sportowców, twórców, artystów i naukowców.
1 1 0 0 0 28.04.2010Ustronianka: Naturalna jak Ty26 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa promującą naturalną wodę mineralną Ustronianka. Działania, w których wykorzystano nowy spot, obejmują stacje TVP 1, TVP 2 oraz wybrane kanały tematyczne stacji TVN.