0 1 0 0 0 26.04.2010Mitsubishi Canter w nowej odsłonie SwiiftMarka Mitsubishi Canter odświeża komunikację z klientami. Przygotowana przez agencję Swiift linia kreatywna objęła reklamę prasową oraz radiową. Swiift odpowiada również za kampanię internetową oraz lifting strony WWW, które mają przybliżyć bogatą ofertę pojazdów Mitsubishi ich potencjalnym nabywcom.
1 1 0 0 0 26.04.2010MediaOn i Kolman realizują kampanię „Promocja zatrudnienia osób 45+ w województwie łódzkim”Rozpoczęła się kampania „Promocja zatrudnienia osób 45+ w województwie łódzkim”, służąca wsparciu osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
0 1 0 0 0 26.04.2010Kolejny międzynarodowy klient Supremum GroupAgencja reklamowa Supremum Group rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Helen Doron – liderem w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci od 3. miesiąca życia. Współpraca obejmuje realizację całościowej strategii marketingowej i PR dla blisko 180 placówek w całej Polsce.
1 1 0 0 0 26.04.2010Kampania wprowadzająca nowy produkt Garnier UltraLift Pro-RetinolKampania nowych kremów marki Garnier, opracowana przez agencję reklamową Publicis, realizowana będzie w telewizji, prasie, punktach sprzedaży i na stronie WWW producenta. Twarzą nowego produktu jest aktorka Bridget Moynahan.
0 1 0 0 0 26.04.2010Interactive Solutions dla libańskiego Crest 3D White PearlAgencja Interactive Solutions rozpoczęła realizację na rynku libańskim kompleksowych działań promocyjnych dla marki Crest 3D White Pearl (libańskiego odpowiednika blend-a-med). 12 kwietnia została uruchomiona nowa strona internetowa, a 23 kwietnia rozpoczęła się kampania on-line.
0 1 0 0 0 26.04.2010Nowatorska forma reklamy na mapach cyfrowychSpółka Tro Media wprowadziła do swej oferty nowatorski nośnik reklamowy – reklamę w mapach nawigacji satelitarnej.
0 2 0 0 0 26.04.2010Caparol wspiera Gdańską Szkołę MuraluW ramach artystycznej akcji Gdańskiej Szkoły Muralu na ścianach bloków na gdańskiej Zaspie w tym roku powstaną trzy murale. Realizacja projektu będzie możliwa dzięki współpracy z producentem farb, firmą Caparol.
0 1 0 0 0 26.04.2010Noce z AbsolutemOd 23 kwietnia do końca czerwca w klubach na terenie całej Polski będą odbywać się imprezy promocyjne Absolut Nights. W sumie ma odbyć się 450 takich imprez.
0 1 0 0 0 26.04.2010Mikroblogi i serwisy społecznościowe w służbie stomatologiiW kampanii informacyjnej „Znieczulamy bezboleśnie”, w której bierze udział 600 gabinetów stomatologicznych z całej Polski, zostanie wykorzystanych pięć połączonych ze sobą portali społecznościowych: Facebook, YouTube, Vimeo, Blip. Kampania poświęcona jest komputerowemu znieczuleniu The Wand.
0 1 0 0 0 26.04.2010Grupa Marketingowa TAI uruchamia usługę badania satysfakcji klientówBadania satysfakcji klientów wykonywane są przez TAI w studio CATI w call center w Poznaniu. Badania te są badaniami jawnymi, najczęściej przeprowadzanymi z zastosowaniem techniki Day After Recall (tj. w następnym dniu po kontakcie).