Ogilvy Action przygotowała kampanię Forda Focusa
  • 1
  • 1
5.05.2010

Ogilvy Action przygotowała kampanię Forda Focusa

Pod hasłem „Przyciągająca siła w nowej kuszącej ofercie” rozpoczęła się nowa kampania Forda Focusa, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2010

Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach Nokia

Firma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy siedemnastu modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map. Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca.