0 1 5.05.2010IQ Marketing dla marki Gorący Kubek Knorrreklama zewnętrzna TweetUnilever realizuje kampanię wprowadzającą na rynek dwa nowe warianty Gorącego Kubka Knorr.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54892 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 5.05.2010Ogilvy Action przygotowała kampanię Forda FocusaPod hasłem „Przyciągająca siła w nowej kuszącej ofercie” rozpoczęła się nowa kampania Forda Focusa, przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action.
0 1 0 0 0 5.05.2010Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci BehaviaSieć reklamy behawioralnej Behavia uruchomiła w Rumunii trzecie (po polskim i czeskim) biuro w Europie.
0 1 0 0 0 5.05.2010Biżuteria dla telewizora od Anny Marii JopekZnana wokalistka wspiera firmę Sharp przy wprowadzaniu na rynek najnowszych telewizorów Sharp Aquos LED. Zaprojektowała kolekcję biżuterii „Quattron by Anna Maria Jopek”.
1 1 0 0 0 5.05.2010Ruszyła kampania promująca darmową nawigację w telefonach NokiaFirma Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy siedemnastu modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map. Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca.