0 1 0 0 0 26.04.2010Nowa kampania reklamowa Noble BankuTrwa najnowsza kampania reklamowa Noble Banku. Jej celem jest dalsze budowanie świadomości marki poprzez zastosowanie konwencji retro oraz wykorzystanie motywów tradycji i prestiżu. W tej odsłonie zaprezentowano fundusze Noble Funds TFI.
0 1 0 0 0 26.04.2010Brainshop U-boot dla najbardziej gospodarnychAgencja reklamowa Brainshop U-boot – na zlecenie Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej – prowadzi projekt „Laur Gospodarności”.
1 1 0 0 0 26.04.2010Firmowe logo w reklamach marek UnileveraUnilever w Polsce wprowadza do telewizyjnych reklam swych marek logo firmy. W zakończeniu każdego spotu pojawiać się będzie animowany logotyp Unilevera. Pierwszym przykładem użycia firmowego logo w telewizji jest reklama marki Lipton. W ciągu najbliższych tygodni widzowie zobaczą logotyp Unilevera w reklamach takich marek jak Knorr czy Dove. Firma rozważa użycie innych mediów do ekspozycji reklam marek z logotypem firmy.
0 1 0 0 0 26.04.2010Becker i „Avatar” – kolejny etap współpracyW związku z premierą filmu „Avatar” na DVD producenci urządzeń nawigacyjnych marki Becker oraz dystrybutor filmu w Polsce ponownie wspólnie promują zaawansowane rozwiązania graficzne na obu rynkach. Wspólna kampania w mediach została wzmocniona połączoną akcją „Avatara” i PND Traffic Assist Z102 marki Becker z AutoMapą w sieci Vobis.
1 1 0 0 0 26.04.2010„OOkulary otwartości” – start kampanii reklamowej Hoop ColiDziś, po etapie działań teaserowych, rozpoczyna się silna kampania telewizyjna i internetowa marki Hoop Cola. Ma ona wzmocnić świadomość zarówno samego brandu, jak i jego znaku – OO – w docelowej grupie odbiorców. Jednocześnie uruchomiona zostaje nowa strona Hoopcola.pl, pod hasłem „Wielkie Otwarcie Czego Chcesz”.
0 1 0 0 0 26.04.2010„Stuff” wchodzi do PolskiWydawca ekskluzywnego magazynu „Existence” – Ginza Media Group wprowadza na polski rynek prasowy miesięcznik dla mężczyzn „Stuff”. To największy na świecie tytuł o gadżetach i najnowszych technologiach, obecny w 30 krajach. Miesięcznik wydawany na licencji zadebiutuje w Polsce w pierwszej dekadzie września 2010 r.
1 1 0 0 0 26.04.2010Eksplozja owocowości według SchulzaNajnowsza realizacja ATL agencji Schulz Brand Friendly to efekt współpracy z marką Vitax. Spot o tytule „Eksplozja owocowości” powstał w związku z wprowadzaniem na rynek herbat z nowej linii Vitax Superfruits.
0 1 0 0 0 26.04.2010ACP Pharma z Made in PRAgencja Made in PR wygrała przetarg na obsługę ACP Pharma – dystrybutora detalicznego i hurtowego produktów farmaceutycznych, urządzeń medycznych oraz usług z zakresu logistyki, a także firmy Mediq Polska – spółki zależnej zarządzającej siecią dwustu aptek własnych. Roczny kontrakt obejmuje działania z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji wewnętrznej, B2B oraz kompleksowych działań wizerunkowych.
1 1 0 0 0 26.04.2010„Manhattan frisbee” – nowa reklama lodów26 kwietnia rozpoczyna się przygotowana przez agencję Publicis telewizyjna kampania reklamowa lodów Manhattan. Jej celem jest zwrócenie uwagi odbiorców przekazu na nowe, duże opakowania oraz możliwość wyboru ulubionego smaku lodów.
0 1 0 0 0 26.04.2010Black&White PR dla Browaru CorneliusBrowar Cornelius powierzył agencji Black&White PR realizację działań media relations. Agencja odpowiedzialna będzie także za kształtowanie wizerunku browaru oraz działania w mediach społecznościowych.