0 1 0 0 0 30.07.2010Efekty modelu CPA w spółkach e-commerceMarketing sprzedażowy jest kluczowym dla spółek e-commerce narzędziem sprzedaży usług i pozyskiwania klientów. Tylko w pierwszej połowie 2009 roku największy partner afiliacyjny Euro-Tax.pl wygenerował 18 500 leadów, inkasując ponad 300 000 zł wynagrodzenia za efekt. Model CPA staje się coraz popularniejszy w spółkach, które zobowiązane są do ścisłego kontrolowania wydatków i kosztów prowadzonych kampanii marketingowych i promocyjnych.
0 1 0 0 0 30.07.2010Nowa kampania Coca-Cola ZeroCoca-Cola Zero zaprasza mieszkańców Trójmiasta (Targ Węglowy, 31 lipca), Warszawy (Plac Defilad, 4 sierpnia) oraz Krakowa (Plac Kolejowy, 7 sierpnia) na serię wyjątkowych imprez, podczas których będzie można doświadczyć przeżyć towarzyszących skokom spadochronowym. Wszystko dzięki specjalnie przygotowanemu symulatorowi skoków spadochronowych. Imprezy Coca-Cola Zero przygotowała agencja Euro RSCG 4D, która jest także autorem nowej kampanii marki.
0 1 0 0 0 30.07.2010Powstanie struktur VivaKi w PolsceGrupa Publicis powołała do życia polską strukturę VivaKi, która skupi pod sobą wszystkie firmy z grup Starcom MediaVest oraz ZenithOptimedia. Prezesem nowej struktury w Polsce został Jakub Benke, CEO Starcom MediaVest Group.
0 1 0 0 0 29.07.2010POS Media Poland dla Kraft Foods PolskaW lipcu rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna rozpuszczalnej kawy Carte Noire Expresso, prowadzona przez POS Media Poland, lidera w branży reklamy in-store. Marka Carte Noire, wprowadzona na Polski rynek przez Kraft Foods, od ponad 30 lat jest liderem kaw premium we Francji.
0 1 0 0 0 29.07.2010Event PR pracuje dla firmy KupiecAgencja Event PR podpisała umowę o współpracy ze znanym producentem produktów zbożowych – firmą Kupiec.
0 2 0 0 0 29.07.2010Nowa internetowa kampania VolvoVolvo realizuje w sieci V2Media internetową część kampanii nowego modelu S60. W akcji po raz pierwszy wykorzystano formę expand vstitial – zarówno jej pełnoekranowej wersji, jak i zwiastunu. Kampania ma na celu zaprezentowanie nowego modelu Volvo.
0 1 0 0 0 29.07.2010City w natarciuFirma City rozwija sieć siatek wielkopowierzchniowych w największych miastach w Polsce. Ostatnio do oferty włączono dwie istotne lokalizacje w Krakowie i Katowicach. W planach są następne powierzchnie.
0 1 0 0 0 29.07.2010Eska TV odlicza do końca reklamWraz ze startem letniej ramówki Eska TV uruchomiła licznik odliczający czas do końca bloku reklamowego. Licznik reklamowy uruchamia się w miejscu, w którym podczas regularnego programu jest logo Eska TV.
0 1 0 0 0 29.07.2010Deante w Castoramie, na plaży i z nową ofertąAkcje promocyjne, niecodzienne obniżki cen, eventy oraz atrakcyjne konkursy – tak firma Deante świętuje swoje 20. urodziny. Wiele z zaplanowanych jubileuszowych akcji przypadło na czas wakacyjny.
0 1 0 0 0 29.07.2010Nowy produkt reklamowy w sieci AdkontekstSieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Adkontekst Image to połączenie grafiki i tekstu, które pozwala znacznie wzmocnić skuteczność przekazu reklamowego. Jest to kolejny krok w realizacji strategii, mającej na celu uatrakcyjnienie oferty zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców sieci Adkontekst.