Nowy produkt reklamowy w sieci Adkontekst
  • 0
  • 1
29.07.2010

Nowy produkt reklamowy w sieci Adkontekst

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Adkontekst Image to połączenie grafiki i tekstu, które pozwala znacznie wzmocnić skuteczność przekazu reklamowego.
Jest to kolejny krok w realizacji strategii, mającej na celu uatrakcyjnienie oferty zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców sieci Adkontekst.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2010

Spot „Chopin” w pięciuset stacjach TV

Spot reklamowy pt. „Fryderyk Chopin – świata obywatel”, którego współproducentem jest firma Lightcraft, obiega właśnie świat. Na wakacyjne miesiące przypada kulminacja jego emisji. Obecnie ma ona miejsce w około 500 stacjach telewizyjnych na całym globie. Spot przygotowano w 38 wersjach językowych, m.in. kazachskiej, wietnamskiej, fińskiej, litewskiej, słoweńskiej, azerbejdżańskiej, węgierskiej, hebrajskiej, niemieckiej, chińskiej, włoskiej, greckiej, japońskiej i in.