Nowa kampania Coca-Cola Zero
  • 0
  • 1
30.07.2010

Nowa kampania Coca-Cola Zero

Coca-Cola Zero zaprasza mieszkańców Trójmiasta (Targ Węglowy, 31 lipca), Warszawy (Plac Defilad, 4 sierpnia) oraz Krakowa (Plac Kolejowy, 7 sierpnia) na serię wyjątkowych imprez, podczas których będzie można doświadczyć przeżyć towarzyszących skokom spadochronowym. Wszystko dzięki specjalnie przygotowanemu symulatorowi skoków spadochronowych. Imprezy Coca-Cola Zero przygotowała agencja Euro RSCG 4D, która jest także autorem nowej kampanii marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2010

29 lipca 2010