0 1 0 0 0 26.07.2010Nowy format reklamy w eholiday.plSerwis eholiday.pl wprowadził do swojej oferty nowy format reklamy – ankietę reklamową. Ma ona wzmocnić przekaz reklamowy i zwiększyć zainteresowanie użytkowników reklamowanymi produktami, a tym samym podnieść efektywność prowadzonych kampanii. Pierwszym klientem, który zdecydował się wykorzystać nową formułę, jest sieć hoteli Ibis.
0 1 0 0 0 26.07.2010Telewizyjna kultura PolakówZainteresowanie kulturą i sztuką deklaruje zaledwie co czwarty Polak. Najwięcej z nich ma kontakt z tymi dziedzinami za pośrednictwem odbiornika telewizyjnego. Do oglądania telewizji przyznaje się prawie 98 proc. naszych rodaków – wynika z raportu z najnowszej fali badania Sponsoring Monitor 2010, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 26.07.2010On Board PR dla Disney XDW ramach współpracy z kanałem telewizyjnym Disney XD agencja On Board PR Ecco Network zajmuje się obsługą medialną cyklu plenerowych imprez z serii „Fineasz i Ferb – reakcja łańcuchowa”.
0 1 0 0 0 26.07.2010Zainicjowano blog marki BeckerW lipcu br. uruchomiony został blog marki urządzeń nawigacyjnych Becker, pod adresem blogbecker.pl. Ma on być platformą edukacyjno-informacyjną, na której użytkownicy znajdą m.in. informacje o najnowszych urządzeniach, praktyczne wskazówki dotyczące ich obsługi oraz najciekawsze oferty z polskich sklepów.
0 1 0 0 0 26.07.2010Edelman Polska obsługuje eBayAgencja Edelman Polska pozyskała nowego klienta – od czerwca br. zespół consumer PR agencji odpowiada za obsługę marki eBay.
0 2 0 0 0 8.07.2010Wakacyjna promocja BolsNa polskim wybrzeżu i Mazurach w każdy wakacyjny weekend będzie można bawić się wspólnie z Ambasadorkami Bols.
0 1 0 0 0 30.05.2010Sieć reklamy bezprzewodowej ProxyAd w wypożyczalniach Beverly Hills VideoProxyAd SA podpisała kontrakt z siecią wypożyczalni filmów Beverly Hills Video, powiększając zasięg swojej sieci nadajników reklamy bezprzewodowej o kilkadziesiąt nowych lokalizacji na terenie Polski.
0 1 0 0 1 30.05.2010Nike w rzeczywistości rozszerzonejDział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski zrealizował, wraz z Domem Mediowym Mindshare Polska, niestandardową kampanię reklamową dla klienta Nike Poland. Stworzył serwis dedykowany nikefootball.wp.pl, wykorzystując do promocji produktu Augmented Reality (rzeczywistość rozszerzoną).
0 1 0 0 0 30.05.2010LG pokazuje Formułę 1 w jakości HDFirma LG Electronics zapowiedziała wyemitowanie w najbliższych dniach pierwszej reklamy telewizyjnej prezentującej fragmenty wyścigu Formuły 1 - Grand Prix Monako w 2009 roku, w jakości HD.
0 1 0 0 0 30.05.2010Dom mediowy PanMedia Western z Sugar & Spice PRSugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla domu mediowego PanMedia Western. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacyjnej, media relations, PR wewnętrzny, e-PR, organizację konferencji i eventów firmowych.