0 1 0 0 0 24.08.2010Grupa Warta wybrała OS3 multimediaAgencja OS3 wygrała przetarg na budowę dwóch nowych serwisów internetowych Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta, przeznaczonych dla klientów i agentów ubezpieczyciela.
0 1 0 0 0 24.08.2010„Przenośnik konta” – nowa kampania konta osobistego w Alior BankuAlior Bank rozpoczął kampanię konta osobistego, z głównym komunikatem: „Zmień konto na najlepsze. Formalności zostaw nam”. Charakterystycznym motywem spotu telewizyjnego jest „Przenośnik konta”. Główne medium trwającej kampanii to telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie.
0 1 0 0 0 24.08.2010Badanie reklamy display AdReport w ofercie dla wydawcówFirma NewMedia Labs przygotowała dla wydawców internetowych ofertę AdReport – monitoringu reklamy display emitowanej w polskim Internecie.
1 1 0 0 0 24.08.2010Szkolna wyprawka z Reala18 sierpnia rozpoczęła się nowa kampania sieci Real przygotowana przez agencję 4Frame. Nowy odcinek serii o zwierzakach promuje szkolną wyprawkę.
0 3 0 0 0 24.08.2010Panorama Firm stawia na Internet w kampanii reklamowejFirma Eniro Polska, lider w branży drukowanych i elektronicznych yellow pages, rozpoczyna kampanię reklamową. Panorama Firm jest zaprezentowana jako skuteczne medium informacyjne i reklamowe w Internecie, dlatego centralne miejsce w reklamach zajmuje wyszukiwarka teleadresowa www.pf.pl. Kampania potrwa do końca roku i obejmie prasę, radio, outdor oraz Internet.
0 1 0 0 0 24.08.2010Grupa TP będzie obsługiwać korespondencję BZ WBKOd 1 września br. Grupa TP rozpocznie obsługę korespondencji masowej Banku Zachodniego WBK. Umowa obejmuje wydruk, pakowanie i wysyłkę około miliona dokumentów miesięcznie. Korespondencja BZ WBK będzie obsługiwana przez Centrum Emisji Korespondencji Masowej Grupy TP w Krakowie.
0 1 0 0 0 23.08.2010Wprowadzenie nowego produktu ActiVitaOd kilku tygodni trwa kampania promująca wprowadzenie na rynek nowego produktu Lubelli – płatków ActiVita. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Hand Made i agencja interaktywna Hand Made Flow przy współpracy z działem marketingu Lubelli.
0 1 0 0 0 23.08.2010Współpraca Cube Group i Call OneCube Group S.A. i Call One S.A. nawiązały strategiczną współpracę w zakresie kompleksowej obsługi klienta w kanale direct marketing. Jej celem jest dostarczenie zintegrowanego i kompleksowego rozwiązania dla wszystkich klientów, którzy traktują Internet jako główny kanał sprzedaży lub generowania leadów.
0 1 0 0 0 23.08.2010Kampania promocyjna VobisOd połowy sierpnia do końca września potrwa kampania reklamowa sklepu Vobis, pod hasłem „Pierwszy w klasie”.
0 1 0 0 0 23.08.2010Trzeźwość na autobusieDziś na ulice miast wyjechały pierwsze autobusy wykorzystane w kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy” z nowym przesłaniem „Trzeźwość bez granic”. Pojazdy kursują już po Warszawie, Krakowie, Lublinie. W najbliższych dniach kampania autobusowa rozpocznie się m.in. w Katowicach, Wrocławiu, Toruniu, Tychach, Rybniku, Bielsku-Białej i Gliwicach.