0 1 0 0 0 25.08.2010Wystartowała kampania zachęcająca do profilaktyki raka prostatyRuszyła pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania społeczna dotycząca profilaktyki raka prostaty. Na raka prostaty rocznie zachorowuje ok. 8 tys. mężczyzn. Kampania „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” zachęca mężczyzn do przełamania wstydu i zadbania o własne zdrowie.
0 1 0 0 0 25.08.2010Velvet uwalnia emocjeChusteczki towarzyszą nam w najważniejszych chwilach życia, wtedy gdy dajemy upust uczuciom. To właśnie emocje stały się inspiracją do międzynarodowego eksperymentu socjologicznego „Let it out. Uwolnij emocje”, łączącego w sobie elementy akcji społecznej i działań marketingowych firmy Velvet.
0 1 0 0 0 25.08.2010Zarządzanie kryzysowe czy raczej marketing miast?Kryzys przychodzi niespodziewanie i zazwyczaj zaskakuje, często wywołując destabilizację. Jeżeli instytucja, organizacja lub firma ma dokładnie ustaloną procedurę zachowania w tego typu skrajnych sytuacjach, to jest w stanie sprawnie zarządzać informacją i zapanować nad chaosem. Często jednak dzieje się inaczej. Badania pokazują, że w Polce wzrasta świadomość i potrzeba wiedzy w obszarze zarządzania kryzysowego stąd też propozycja Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie: studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie kryzysowe. Praktyka planowania i reagowania”.
0 1 0 0 0 25.08.2010SoInteractive na planie filmowym dla CracoviiW weekend 21–22 sierpnia odbyła sie w Krakowie sesja nagraniowa do spotu video dla Cracovii. Nagrania, wykonane przez SoInteractive zostały przeprowadzone na potrzeby kampanii promocyjnej klubu.
0 1 0 0 0 24.08.2010Novem wzmacnia strukturyFirma Novem, działająca w dziedzinie marketingu afiliacyjnego, wzmacnia swoje działy sprzedaży, komunikacji z wydawcami i projektowania graficznego. Firma zatrudniła 10 nowych osób w Krakowie i Warszawie. Obecnie zespół Novem liczy blisko 40 pracowników. Oznacza to wzrost zatrudnienia w spółce o prawie 100 procent w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.
0 1 0 0 0 24.08.2010Nugg.ad zostaje spółką córką Deutsche PostKoncern Deutsche Post zwiększa swoje zaangażowanie na rynku reklamy internetowej i przejmuje nugg.ad AG. Przedsiębiorstwo pozostanie niezależnym dostawcą usług targetingowych.
1 1 0 0 0 24.08.2010„Niepotrzebny bukmacher” – kampania firmy BetfairBetfair, największa na świecie giełda zakładów, rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem „Największa na świecie społeczność graczy”. Celem promocji jest wyróżnienie oferty Betfair.com jako platformy, gdzie użytkownicy ustalają własne kursy. Zawieranie zakładów odbywa się z pominięciem tradycyjnego bukmachera, a Betfair gwarantuje bezpieczeństwo i przejrzystość transakcji.
0 3 0 0 0 24.08.2010Konkurs Ekoplakat™ – z myślą o ZiemiZnamy trzy zwyciężczynie konkursu Ekoplakat, organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Jego celem było logiczne przekonanie odbiorców plakatów do wprowadzania ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym.
0 1 0 0 0 24.08.2010Red8 przejmuje agencję Genero. Zmieni jej nazwę na Red8 DigitalAgencja reklamowa Red8 dokonała przejęcia agencji interaktywnej Genero. Stała się większościowym udziałowcem, kupując 65 proc. udziałów w tej spółce. Nazwa Genero zostanie wkrótce zmieniona na Red8 Digital.
0 1 0 0 0 24.08.201030. rocznica Sierpnia ’80 z agencją Ciszewski Public RelationsObsługą medialną tegorocznych uroczystych obchodów 30. rocznicy Sierpnia ’80, organizowanych przez Europejskie Centrum Solidarności, zajmie się agencja Ciszewski Public Relations.