0 1 0 0 0 15.10.2010Nowa kampania społeczna RedshoesAgencja reklamowa Redshoes rozpoczęła kampanię społeczną Brudna Polska. To internetowa inicjatywa społeczna, której celem jest publikowanie, obnażanie i ośmieszanie ludzkiej głupoty, zaniedbań i poczucia bezkarności; wyciąganie na światło dzienne miejsc, które najwygodniej byłoby ukryć.
0 1 0 0 0 15.10.2010Obsessive luksusową marką 2010 roku10 października bieżącego roku, podczas gali w Hotelu Intercontinental w Warszawie, Obsessive otrzymała statuetkę Luksusowej Marki Roku 2010.
0 1 0 0 0 15.10.2010Na politycznej scenie PiS skupia najwięcej uwagiJak wynika z nowego badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego było najczęściej obecną w prasie partią we wrześniu. W ciągu miesiąca ukazało się na jej temat ponad 3,9 tys. publikacji. Nieco mniejszym zainteresowaniem cieszyła się Platforma Obywatelska, o której wydrukowano 3,2 tys. tekstów.
0 1 0 0 0 15.10.2010Dłuższy czas słuchania radiaŚredni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też zasięg dzienny radia, czyli liczba osób, które choć raz dziennie włączają radio.
0 1 0 0 0 15.10.2010Kominek odwiedził siedzibę FacebookaJuż miesiąc trwa, sponsorowana przez Burger King, wyprawa polskiego blogera po miastach Stanów Zjednoczonych. W przeddzień polskiej premiery filmu „Social Network” Kominek odwiedził siedzibę Facebooka.
0 3 0 0 0 15.10.2010Darmowy Internet na lotnisku w Warszawie od INGDzięki Grupie ING od 15 października podróżni na lotnisku Okęcie mogą korzystać z darmowego dostępu do Internetu. Hot-spot „ING Internet Gate”, a także towarzysząca mu akcja na nośnikach wielkoformatowych, są częścią międzynarodowej kampanii „Be good at money”.
0 1 0 0 0 15.10.2010Superbrand dla 3MFirma 3M ponownie została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrand, który jest przyznawany markom wyróżniającym się wysoką rozpoznawalnością.
1 1 0 0 0 15.10.2010Za głosem Serca lub Rozumu przy wyborze domowej taryfy telefonicznej (wideo)Rusza kampania ze znanymi postaciami Sercem i Rozumem, które podpowiadają wybór telefonu doMowego. Od 1 października jest on dostępny w promocyjnej ofercie „Plan TP od 0 zł”.
0 1 0 0 0 15.10.2010J&B zabiera na Boski Melanż w MeksykuMarka J&B dwa razy w roku organizuje globalną imprezę w zaskakującej lokalizacji. We wrześniu zeszłego roku odbyła się ona w Argentynie, w zamkniętym więzieniu na opuszczonej wyspie. W tym roku na miejsce wydarzenia organizator wybrał Tulum w Meksyku – święte miasto cywilizacji Majów.
0 1 0 0 0 15.10.2010Orchidea PR dla marki Tonino LamborghiniNa początku października agencja public relations Orchidea PR rozpoczęła współpracę z firmą Il Toro Polska – wyłącznym dystrybutorem włoskiej marki Tonino Lamborghini w Polsce.