Współpraca Cube Group i Call One
  • 0
  • 1
23.08.2010

Współpraca Cube Group i Call One

Cube Group S.A. i Call One S.A. nawiązały strategiczną współpracę  w zakresie kompleksowej obsługi klienta w kanale direct marketing. Jej celem jest dostarczenie zintegrowanego i kompleksowego rozwiązania dla wszystkich klientów, którzy traktują Internet jako główny kanał sprzedaży lub generowania leadów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2010

Bój o wiarygodność badań internetowych – pierwsze wnioski

„Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez Internet” to nazwa projektu realizowanego przez firmę badawczą Gemius SA w ramach przedsięwzięcia IniTech. Celem prac, dofinansowywanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jest stworzenie nowych rozwiązań poprawiających jakość prób zbieranych w badaniach online. Zdefiniowanie czynników skłaniających respondentów do wypełniania ankiet badawczych, porównanie metod redukcji skrzywienia zebranych prób oraz opracowanie nowych rozwiązań poprawiających ich jakość – to główne cele przedsięwzięcia.