0 1 0 0 0 16.08.2010Podstawy Search Engine Marketingu – szkolenie w Marketing OnlineMarketing Online organizuje 20 sierpnia w Katowicach szkolenie z podstaw Search Engine Marketingu. Jest to pierwsze z cyklu szkoleń na temat skutecznej reklamy w Internecie. Cykl szkoleń przybliża zagadnienia z zakresu reklamy w wyszukiwarkach, pozycjonowania stron WWW, analityki i optymalizacji reklamy oraz innych skutecznych form promocji, takich jak e-mail i social media.
1 1 0 0 0 15.08.2010Dysputy o reklamie na blogu agencji Razmus & NuckovskiAgencja brandingowa Razmus & Nuckovski inicjuje cykl dyskusji o najnowszych kampaniach reklamowych prowadzonych w Polsce i na świecie. „Białe jest czarne, a czarne... w kropki” – brzmi hasło przedsięwzięcia, w którym wezmą udział znane polskie blogerki.
1 1 0 0 1 15.08.2010Dziesięciolecie Gadu-GaduDziś, 15 sierpnia, okrągłą 10. rocznicę powstania obchodzi jedna z najpopularniejszych polskich marek internetowych – Gadu-Gadu (GG). Pierwszy polski komunikator internetowy może pochwalić się ponad 10-milionową wierną społecznością użytkowników i bogatą siecią usług on-line.
0 1 0 0 0 15.08.2010Zakupy.com podpisały umowę z PolskapresseSpółka Zakupy.com rozpoczęła współpracę z Grupą Wydawniczą Polskapresse w zakresie organizacji i sprzedaży wydawnictw prasowych koncernu poprzez akcje SMS-owe.
0 1 0 0 0 15.08.2010Produkty własne u „Piotra i Pawła”Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” wprowadza do sprzedaży własną linię produktów, wyróżnioną wizualnie odrębnym wzorem opakowań.
0 1 0 0 0 15.08.2010IDM Media Team efektywnościowo dla Profi CreditZespół brokerski IDMnetu, IDM Media Team rozpoczął działania z zakresu performance marketingu dla jednego ze swoich stałych klientów – firmy Profi Credit. Projekt będzie realizowany we współpracy z Afilo i Supermedia Interactive.
0 1 0 0 0 13.08.2010Pierwszy numer „Futu Ideas” już dostępny na polskim rynku„Futu Ideas” to seria nowych, tematycznych przewodników po świecie designu, prezentująca ikony stylu oraz nowości w polskim oraz światowym wzornictwie, urodzie, podróżach i technologiach.
0 1 0 0 6 13.08.2010Ruszyła akcja „Tu mieszkam, tu kupuję”, promująca zakupy w sklepikach osiedlowychZ myślą o wspieraniu niezależnych osiedlowych sklepów spożywczych ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „Tu mieszkam, tu kupuję”. Jej pomysłodawcą i organizatorem jest Makro Cash&Carry. Akcja ma na celu popularyzację kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych wśród mieszkańców Polski, a także wspieranie ich właścicieli w rozwoju biznesu.
0 1 0 0 0 13.08.2010Al Ries we wrześniu w PolsceLegendarny strateg marketingowy, współtwórca pojęcia „pozycjonowanie”, Al Ries we wrześniu będzie w Polsce. 30 września 2010 r. w Warszawie odbędzie się XXX seminarium z cyklu Autorytety organizowane przez Bigram. Tytuł seminarium to „Budowanie marki sukcesu. Zwycięskie strategie, najlepsze praktyki”. Seminarium poprowadzą cenieni na całym świecie konsultanci marketingowi i eksperci w dziedzinie budowania marki Al i Laura Ries.
0 1 0 0 0 12.08.2010Kampania promująca buty Reebok ZigTech w PolsceRuszyła kampania marki Reebok promująca buty biegowe wyposażone w przełomową technologię Zigtech, która zmniejsza obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20%. Ambasadorem technologii Zigtech został mistrz Formuły 1 – Lewis Hamilton.