Velvet uwalnia emocje
  • 0
  • 1
25.08.2010

Velvet uwalnia emocje

Chusteczki towarzyszą nam w najważniejszych chwilach życia, wtedy gdy dajemy upust uczuciom. To właśnie emocje stały się inspiracją do międzynarodowego eksperymentu socjologicznego „Let it out. Uwolnij emocje”, łączącego w sobie elementy akcji społecznej i działań marketingowych firmy Velvet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2010

Zarządzanie kryzysowe czy raczej marketing miast?

Kryzys przychodzi niespodziewanie i zazwyczaj zaskakuje, często wywołując destabilizację. Jeżeli instytucja, organizacja lub firma ma dokładnie ustaloną procedurę zachowania w tego typu skrajnych sytuacjach, to jest w stanie sprawnie zarządzać informacją i zapanować nad chaosem. Często jednak dzieje się inaczej. Badania pokazują, że w Polce wzrasta świadomość i potrzeba wiedzy w obszarze zarządzania kryzysowego stąd też propozycja Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie: studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie kryzysowe. Praktyka planowania i reagowania”.

24 sierpnia 2010