„Niepotrzebny bukmacher” – kampania firmy Betfair
  • 1
  • 1
24.08.2010

„Niepotrzebny bukmacher” – kampania firmy Betfair

Betfair, największa na świecie giełda zakładów, rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem „Największa na świecie społeczność graczy”. Celem promocji jest wyróżnienie oferty Betfair.com jako platformy, gdzie użytkownicy ustalają własne kursy. Zawieranie zakładów odbywa się z pominięciem tradycyjnego bukmachera, a Betfair gwarantuje bezpieczeństwo i przejrzystość transakcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2010