0 1 0 0 1 12.09.2010Ruszyła strona projektu „6 zmysłów”Obecnie projekt „6 zmysłów” to dziesięć różnych imprez kulturalnych organizowanych w Krakowie. Nowo powstały serwis ma za zadanie ułatwić dostęp do informacji o wszystkich festiwalach w jednym miejscu.
0 1 0 0 0 12.09.2010Interaktywna gra Telepizzy oraz operatora sieci komórkowej 36i6Sieć pizzerii Telepizza wraz telefonią komórkową 36i6 stworzyła interaktywną grę, która jest dostępna od 10 września dla wszystkich internautów. „PiszMów Dobowy” oraz dostawca Telepizzy to bohaterowie jednego z poziomów tej gry. Dodatkowym atrakcyjnym elementem gry jest zawarty w niej specjalny kupon, który każdy grający może wydrukować i wraz z nim odebrać zniżkę w dowolnej restauracji Telepizza. Akcja kuponowa potrwa do 30 września.
0 1 0 0 0 12.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCzym się kierować, wybierając studia podyplomowe?Czym się kierujesz, wybierając studia podyplomowe? Liczy się kadra, doświadczenie wykładowców, a może program? My na pierwszym miejscu stawiamy jakość dydaktyki oraz praktyczne możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności. Sprawdź, jak to wygląda na wybranych kierunkach w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.
1 1 0 0 0 12.09.2010Ruszyła pięcioetapowa kampania Funduszy Europejskich (wideo)3 września rozpoczęła się planowana na prawie pół roku kampania promująca efekty działania Funduszy Europejskich. Głównymi bohaterami spotów są Dorota Wellmann i Marcin Prokop.
0 1 0 0 0 12.09.2010Rekordowa frekwencja w multipleksachWedług podsumowania przygotowanego przez dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, okres wakacji był dla kina w Polsce rekordowy. Frekwencja w multipleksach wchodzących w skład oferty NAM w ciągu dwóch miesięcy wakacji przekroczyła 4,5 mln widzów, a we wszystkich kinach w Polsce osiągnęła ponad 7,3 mln widzów. W ujęciu rok do roku stanowi to najlepszy wynik w historii.
0 1 0 0 0 12.09.2010„Dream Job” dla ambasadora marki Belvedere Vodka15 września rozpocznie się konkurs „Dream Job” na międzynarodowego ambasadora marki, organizowany przez producenta Belvedere Vodka. Daje możliwość wszystkim profesjonalnym barmanom oraz amatorom przygotowywania koktajli szansę ubiegania się o roczny staż w Nowym Jorku. Wartość nagrody wynosi 100 tysięcy dolarów.
1 1 0 0 0 10.09.2010Lalki w spocie Virtu (wideo)Firma Virtu z nowym spotem kontynuuje kampanię. Głównymi bohaterami są ponownie lalki – Kucharz Macaroni oraz Cebula – stworzone przez Konrada „Kony” Czarkowskiego, finalistę drugiej edycji programu TVN „Mam talent”.
0 1 0 0 0 10.09.2010LG niestandardowo w MultikinieAgencja Ostecx Créative, Mindshare Polska oraz biuro reklamy Multikino SA przygotowały niestandardowe działania w ramach globalnego i technologicznego partnerstwa marki LG z Formułą 1.
0 1 0 0 0 10.09.2010Marketing Online na konferencji Google w KaliforniiW najbliższy wtorek 14 września w Google Campus w Mountain View (Kalifornia) rozpoczyna się coroczne spotkanie Partnerów Google. Specjaliści z całego świata przez trzy dni rozmawiać będą o trendach i przyszłości reklamy w wyszukiwarce.
1 1 0 0 0 10.09.2010B&J znowu realizuje marzenia Lukas Banku (wideo)29 sierpnia ruszyła nowa kampania telewizyjna Lukas Banku pod hasłem „Marzenia masz wypisane na twarzy. Doradzimy Ci jak je spełnić”. Kampania podkreśla profesjonalizm doradców banku, którzy bez słowa odgadują marzenia klientów i potrafią dopasować do nich najbardziej odpowiedni produkt z portfolio banku.