0 1 0 0 0 8.09.2010Sugar & Spice z BerndsonemAgencja Sugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla firmy szkoleniowej Berndson. Sugar & Spice zajmie się stworzeniem strategii komunikacyjnej, media relations, promocją ekspertów firmy, organizacją eventów i konferencji prasowych.
0 1 0 0 0 8.09.2010Karta Klienta Galerii Sfera – program multipartnerski w Bielsku-BiałejBielska Galeria Sfera wprowadziła Kartę Klienta – program multipartnerski. Program ten daje wspólne korzyści klientom, galerii (operatorowi) oraz partnerom (najemcom).
0 1 0 0 0 8.09.2010Konferencja „Marketing instytucji naukowych i badawczych”W dniach 17–18 listopada odbędzie się w Warszawie konferencja „Marketing instytucji naukowych i badawczych”. Jej podstawowym celem jest stworzenie forum wymiany doświadczeń, wyników badań, idei i koncepcji, które będą rozwijane w przyszłości, a także dyskusji między naukowcami, badaczami oraz praktykami w zakresie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
0 1 0 0 0 8.09.2010Velux sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznychPrzez najbliższe trzy lata najważniejszy klubowy turniej piłki ręcznej w Europie będzie nosił nazwę Velux EHF Men’s Champions League.
0 1 0 0 3 8.09.2010Urodzinowa promocja Payback15 września rusza największa w historii Payback promocja - „5 razy więcej punktów”. Z okazji pierwszych urodzin programu na polskim rynku uczestnicy będą mogli zbierać rekordową liczbę punktów u 13 partnerów jednocześnie i szybciej wymienić je na wymarzone nagrody w Payback.
0 1 0 0 0 8.09.2010Don’t Worry wygrała przetargAgencja Don't Worry Norberta Kabaczyńskiego wygrała przetarg na launch nowych produktów marek De’Longhi i Kenwood.
0 1 0 0 0 8.09.2010Warsztaty „Marketing kobiecy” w dniach 23–24 września w WarszawieKobiety bezsprzecznie stanowią najsilniejszą grupę na rynku konsumentów. Są również najlepszymi liderkami opinii, a ich konsumencki potencjał stanowi największą szansę dla rozwoju współczesnego biznesu. Jak i o czym myślą kobiety? Jak kupują? Co przyciąga ich uwagę? Jak podejmują decyzje? Czym kobieca percepcja i sposób przetwarzania informacji różnią się od męskiego postrzegania? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzą podczas dwudniowych warsztatów najlepsi eksperci na polskim rynku – wybitni specjaliści w dziedzinie skutecznej komunikacji marketingowej do kobiet.
0 1 0 0 0 8.09.2010Galeria Sfera wykorzystuje niestandardowe nośniki reklamyPięć niestandardowych nośników z elementami 2D komunikuje w Bielsku-Białej nadejście nowych, jesiennych kolekcji Galerii Sfera. Wystający poza obręb billboardu żakardowy liść, zabawnie „przyfastrygowany” do nośnika wyróżnia plakat w przestrzeni miejskiej oraz nawiązuje do „krawieckiej” linii kreacyjnej Sfery, będącej metaforą tworzenia i kreowania mody.
1 1 0 0 0 8.09.2010Ogilvy Action promuje Motorolę w kinach (video)Agencja marketingu zintegrowanego Ogilvy Action przygotowała dla firmy Motorola kolejną kampanię promującą nowoczesny smartfon Motorola Milestone. Kampania rozpoczęła się drugiego września i potrwa pięć tygodni.
1 1 0 0 0 8.09.2010Gdańsk dotyka wolności (video)Z początkiem września w pełni ruszyła wizerunkowa kampania promocyjna Gdańska jako miasta wolności. Jej celem jest wzmocnienie obrazu miasta jako miejsca inspirującego,ciekawego, otwartego i nowoczesnego. Kampania, prowadzona za pośrednictwem Internetu, telewizji, radia oraz prasy, potrwa do 3 października br.