0 1 0 0 0 6.09.201038PR z Da GrassoAgencja 38PR rozpoczęła współpracę z Da Grasso – największą w Polsce siecią pizzerii i restauracji. Umowa obejmuje doradztwo z zakresu public relations i marketingu, komunikację wewnętrzną oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 6.09.2010Jet Line po raz pierwszy dla Petronas SyntiumNa wielkoformatowych nośnikach motorway 12 x 4 m firmy Jet Line trwa kampania promocyjna olejów samochodowych Petronas Syntium. Jest to pierwsza kampania reklamowa tej marki na nośnikach Jet Line.
2 1 0 0 0 6.09.2010Nowy spot w kampanii reklamowej Pizzy HutPizza Hut ruszyła z nową kampanią reklamową. We wrześniu widzowie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych będą mieli okazję obejrzeć spot zatytułowany „Festiwal makaronów”, zachęcający do skorzystania z nowej promocji sieci. W reklamie zostały podkreślone cechy wyróżniające restauracje Pizza Hut: przyjazna atmosfera i doskonałe jedzenie – powody, dla których warto tu wpadać częściej.
0 1 0 0 0 6.09.2010On Board PR dla nowych linii dermokosmetyków InsideFirma Adamed Consumer Healthcare powierzył On Board PR Ecco Network realizację działań public relations związanych z dermokosmetykami Inside. Firma odpowiedzialna jest za działania z zakresu brand PR, media relations oraz komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.
0 1 0 0 0 6.09.2010Marka Cin&Cin z agencją AdPistolsW wyniku ogłoszonego przetargu spółka Ambra, lider na rynku win, na początku września wybrała nową agencję do obsługi marki Cin&Cin. Wybrana została agencja kreatywna AdPistols.
1 1 0 0 0 6.09.2010Kolejna odsłona kampanii IntermarcheRozpoczęła się druga odsłona reklamy produktów marek własnych sieci Intermarché. Spoty będę emitowane w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Kampania potrwa do 3 października br.
0 1 0 0 0 6.09.2010Oknoplast w kampanii przygotowanej przez Grupę EskadraZ początkiem września rozpoczęła się kampania produktowo-wizerunkowa firmy Oknoplast. Przygotowana przez Eskadrę kampania eksponuje nowy model okna Platinium Evolution2, zdobywcę godła Teraz Polska.
1 1 0 0 0 6.09.2010Link4 szyje na miarę – nowa kampania„Idealnie dopasowane ubezpieczenie” – takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczenia w Link4 odpowiadają potrzebom klientów. Emisja spotów, przygotowanych przez Gruppę Ogilvy66, rozpoczęła się 6 września.
1 1 0 0 0 6.09.2010Mix Electronics kontynuuje kampanię spotową w TV (wideo)Rozpoczęła się właśnie kolejna, dwutygodniowa odsłona kampanii spotowej sieci Mix Electronics, jednego z największych ogólnopolskich dystrybutorów elektroniki użytkowej. To już drugie telewizyjne wejście reklamowe spółki, będące kontynuacją platformy komunikacyjnej zapoczątkowanej przez spot „Imaginarium – rycerze”, emitowany w połowie czerwca 2010 r.
1 1 0 0 0 6.09.2010Opus B po męsku z marką Permen (video)Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla preparatu Permen, marki należącej do spółki Walmark.