0 1 0 0 0 24.09.2010Już za dwa tygodnie „event dla eventów”7 i 8 października odbędą się Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów „Event”. To coroczne spotkanie branży eventowej będzie miało miejsce w Warszawie, w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c.
1 1 0 0 0 24.09.2010„Uśmiech” – nowa kampania reklamowa Getin Banku (wideo)Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Getin Banku, promująca „Lokatę Codzienną”. Reklama „Uśmiech” jest kontynuacją działań marketingowych zmierzających do rozszerzenia grupy docelowej Getin Banku oraz przybliżenia jego oferty.
1 1 0 0 0 23.09.2010IQ Marketing dla marki Timotei (wideo)Pod hasłem „W kobiecą podróż z Timotei” Unilever rozpoczął promocję produktów Timotei. Za koncepcję, kreację oraz realizację kampanii promocyjnej odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 23.09.2010Trójwymiarowe stoisko – nowość z letnich targów „Zieleń to życie”Wystrój stoiska firmy Terra na największych w Europie Środkowo-Wschodniej targach roślin „Zieleń to życie”, które odbyły się w sierpniu w Warszawie, przyciągał uwagę zarówno odwiedzających, jak i innych wystawców. Za sprawą migocących trójwymiarowych obrazów przywodził na myśl kadr z filmu „Avatar” lub ogromną trójwymiarową pocztówkę.
0 1 0 0 0 23.09.2010„Mamo, Tato, wolę wodę!” – II edycja kampanii Żywiec ZdrójAkcja specjalna „Wodny patrol”, strona internetowa Akademii Zdrojka, gry i materiały edukacyjne dla najmłodszych, piknik rodzinny z okazji pierwszych urodzin Zdrojka, kampania ATL, BTL i przede wszystkim edukacja w przedszkolach – rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna „Mamo, Tato, wolę wodę”.
0 1 0 0 0 23.09.2010Cube Group pisze „Beautiful story” w InternecieTrwa kampania internetowa Reserved pod hasłem „Beautiful story”. Za działania wizerunkowe online odpowiada Cube Group SA.
3 1 0 0 0 23.09.2010Płoną głowy od kreatywnych pomysłów – FireFly dla Burn (wideo)Na profilu www.facebook.com/burninheads rozpoczął się quiz badający kreatywny stan zapalny użytkowników Facebooka. Autorem aplikacji dla internautów jest FireFly Creation, agencja współpracująca z marką Burn przy projekcie Burn’in Heads.
0 1 0 0 0 23.09.2010Agencja Star PR rozpoczęła współpracę z Lava GroupLava Group to nowy klient agencji Star PR. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za budowanie relacji z mediami, PR wewnętrzny, e-PR oraz działania komunikacyjne skierowane do klientów Lava Group.
0 3 0 0 0 23.09.2010Ministerstwo Rozwoju Regionalnego promuje III Forum Funduszy EuropejskichW dniach 1-2 października 2010 roku w Warszawie odbędzie się III Forum Funduszy Europejskich. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego od początku września prowadzi intensywną kampanię promocyjną tego wydarzenia.Jednym z jego celów komunikacyjnych jest ukazanie „ludzkiej twarzy” Funduszy Europejskich. Działania reklamowe dotyczące imprezy skierowane są głównie do mieszkańców Warszawy oraz osób zainteresowanych tematyką funduszy unijnych.
0 1 0 0 0 23.09.2010IRR dla Castrol Polska„Wytypuj i wygraj” to hasło nowej kampanii reklamowej olejów Castrol. Adaptacja jesiennej strategii, nawiązującej do rajdów WRC, została przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy.