„Mamo, Tato, wolę wodę!” – II edycja kampanii Żywiec Zdrój
  • 0
  • 1
23.09.2010

„Mamo, Tato, wolę wodę!” – II edycja kampanii Żywiec Zdrój

Akcja specjalna „Wodny patrol”, strona internetowa Akademii Zdrojka, gry i materiały edukacyjne dla najmłodszych, piknik rodzinny z okazji pierwszych urodzin Zdrojka, kampania ATL, BTL i przede wszystkim edukacja w przedszkolach – rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna „Mamo, Tato, wolę wodę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2010

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2010

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego promuje III Forum Funduszy Europejskich

W dniach 1-2 października 2010 roku w Warszawie odbędzie się III Forum Funduszy Europejskich. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego od początku września prowadzi intensywną kampanię promocyjną tego wydarzenia.
Jednym z jego celów komunikacyjnych jest ukazanie „ludzkiej twarzy” Funduszy Europejskich. Działania reklamowe dotyczące imprezy skierowane są głównie do mieszkańców Warszawy oraz osób zainteresowanych tematyką funduszy unijnych.