0 1 0 0 0 24.09.2010Kurs „Profesjonalny menedżer w NGO”Do 8 października trwa rekrutacja do drugiej edycji kursu szkoleniowego „Profesjonalny menedżer w NGO”. Kurs skierowany jest do liderów i działaczy organizacji pozarządowych z całej Polski. Zajęcia prowadzą praktycy, eksperci pozarządowi i samorządowi.
0 1 0 0 0 24.09.2010Ahmad Tea London po raz pierwszy w telewizji1 października rozpoczyna się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London, zrealizowana przez dom mediowy The Media Insight.
0 1 0 0 0 24.09.2010Kolejny projekt Multi Communications i firmy BayerAgencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z działem weterynaryjnym firmy Bayer. Zadaniem agencji będzie przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii edukacyjnej skierowanej do hodowców.
0 1 0 0 1 24.09.2010Heinz rozgryza… związkiCzy Twój związek jest łagodny czy pikantny? Po prostu smaczny, a może nieźle doprawiony? Odpowiedzi można szukać na stronie akcji „Rozgryza związki. Ze smakiem”, organizowanej przez markę słynnego ketchupu Heinz. W konkursie dla internautów na najbardziej dopasowane związki codziennie czekają nagrody, a w finale szansa na lot balonem lub przejażdżka Lamborghini.
0 1 0 0 0 24.09.2010Hyundai najszybciej rosnącą marką motoryzacyjnąHyundai Motor Company, najszybciej rozwijająca się firma motoryzacyjna, odnotowała wzrost wartości marki o 9,3% w porównaniu z rokiem ubiegłym w zestawieniu Best Global Brands 2010, opracowanym przez Interbrand.
0 1 0 0 0 24.09.2010Kostrzewa PR dla MartinisationZ początkiem września agencja Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z brytyjskim inwestorem Martinisation. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations dla wchodzącej na rynek polski spółki. W ramach umowy będzie ona również odpowiadać za doradztwo w zakresie marketingu zintegrowanego w ramach współpracy z wybranymi partnerami.
0 1 0 0 0 24.09.2010Znamy laureata tegorocznej edycji nagrody „Łeb PR”Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło zwycięzcę tegorocznej edycji honorowej nagrody „Łeb PR”. Laureatką została dr Ewa Hope, nominowana za obronę prawdziwych i etycznych zasad w public relations.
0 1 0 0 0 24.09.2010Polonia 1 z nowym logoOd 1 października zmieni się logo oraz oprawa graficzna stacji Polonia 1. Nowe logo nawiązuje do najstarszej wersji logotypu Polonii 1. Styl zmienionej oprawy graficznej ma odpowiadać grupie docelowej stacji, którą są kobiety w wieku 25-55 lat.
0 1 0 0 0 24.09.2010Adweb dla SalomonaAgencja interaktywna Adweb, wchodząca w skład Grupy Adweb, rozpoczęła współpracę z producentem sprzętu sportowego Salomon. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne i kreacyjne w zakresie obecności marki w Internecie, ocenę implementacji grafiki na portalu klienta oraz jego partnerów oraz tworzenie rekomendacji działań marketingowych.
0 1 0 0 0 24.09.2010Najlepsza obsługa w BiedronceBiedronka została laureatem Godła Jakości Obsługi 2010. Podczas wczorajszej gali w Business Centre Club ogłoszono wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział niemal dwa miliony konsumentów.