0 1 0 0 0 9.09.2010OS3 autorem loterii Kinder MaxiAgencja interaktywna OS3 multimedia opracowała i wdrożyła loterię konsumencką dla marki Kinder Maxi. Jednym z jej elementów jest serwis www.maxipara.pl.
0 1 0 0 0 9.09.2010Polska pierwszym krajem cyklu wykładów E-mail Marketing TourJuż 21 września w warszawskim hotelu Radisson Blu Centrum rozpocznie się cykl wykładów „E-mail Marketing Masterclass Tour” przygotowanych przez brytyjską firmę szkoleniową Markedu we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 9.09.2010Cappuccino PR dla I.D.C. PoloniaAgencja Cappuccino Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą I.D.C. Polonia SA. W jej ramach przygotowała strategię, pomysły kreatywne oraz kompleksowy plan działań public relations dla nowego produktu Verbena Głóg w gamie cukierków ziołowych Verbena, która jest sztandarową marką w ofercie firmy I.D.C Polonia.
1 1 0 0 0 9.09.2010Hand Made dla Polskich SmakówW środę (8 września) rozpoczęła się telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek nowy wariant jogurtów Bakoma Polskie Smaki - Polskie Smaki z Musem Owocowym. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.
0 1 0 0 0 9.09.2010Kampania zachęcająca Polaków do zmiany diety i trybu życiaNiecałe 3% Polaków aktywnie uprawia sport, a ponad 40% ma problemy z otyłością lub nadwagą. Zmianę nawyków żywieniowych i nakłonienie Polaków do aktywności ruchowej stawia sobie zatem za cel rozpoczęta 1 września 2010 akcja społeczna „Zrób to! Bądź zdrowy i aktywny”. Organizatorzy to firma Mój Trener, Perfect Diet oraz portal Aktywni.pl.
0 1 0 0 0 9.09.2010Nowości na studiach podyplomowych z zakresu marketinguW warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego w tym roku na studiach podyplomowych uruchomione zostaną dwa nowe kierunki związane z marketingiem: marketing internetowy oraz marketing w produkcji i dystrybucji filmów. Poza tym uczelnia oferuje prowadzony po angielsku program Professional Diploma in Marketing, kończący się zdobyciem certyfikatu CIM, przyznawanego przez The Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Nadal prowadzona jest też rekrutacja na podyplomowe zarządzanie i marketing; już 20. edycja tych studiów ruszy od października.
0 1 0 0 0 9.09.2010Jesienna akcja konsumencka marki Johnnie Walker„Wygraj szklaneczkę Johnnie Walker podczas przygody życia na szkockich Highlands” – to hasło rozpoczętej w sierpniu kampanii promocyjnej marki Johnnie Walker Red Label. Idea marki zawiera się w haśle „Keep Walking”, a zatem w ramach akcji konsumenci nagradzani będą wycieczkami do Szkocji.
0 1 0 0 0 9.09.2010Silesia City Center rozdaje brylantyJak zachęcić klientów do jesiennych zakupów? Największe centrum handlowe na Śląsku próbuje tego dokonać, rozdając 450 prawdziwych brylantów. Kampania katowickiego Silesia City Center „Brylantowa Silesia” rozpoczęła się 1 września.
1 1 0 0 0 9.09.2010Chomiczy Big Brother, czyli Kia Motors Polska na FacebookuW sierpniu br. zainicjowano oficjalną stronę fanowską Kia Motors Polska na Facebooku. Rozpoczęciu działań w tym serwisie towarzyszy akcja zorganizowana przy współpracy z warszawskim ZOO, skąd na żywo przez 24 godziny na dobę można obserwować życie chomików dżungarskich. Oczywiście za pośrednictwem facebookowego profilu firmy.
0 1 0 0 0 8.09.2010Agencja Totem dla marki odzieży dziecięcejAgencja reklamowa Totem wygrała konkurs na opracowanie nowej linii kreacyjnej materiałów promocyjnych marki odzieży dziecięcej Tuptup, jednej z dwóch marek z portfolio firmy Hutimex. Agencja została wybrana spośród kilku agencji biorących udział w konkursie na przygotowanie layoutu nowych materiałów promocyjnych i projektu nowej strony internetowej marki.