Heinz rozgryza... związki
  • 0
  • 1
24.09.2010

Heinz rozgryza… związki

Czy Twój związek jest łagodny czy pikantny? Po prostu smaczny, a może nieźle doprawiony? Odpowiedzi można szukać na stronie akcji „Rozgryza związki. Ze smakiem”, organizowanej przez markę słynnego ketchupu Heinz. W konkursie dla internautów na najbardziej dopasowane związki codziennie czekają nagrody, a w finale szansa na lot balonem lub przejażdżka Lamborghini.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

specjalistka

14 lat temu

pomysł dobry, gorzej z realizacją

pomysł na promocję niezły, nagrody też niezgorsze, ale samo rozgryzanie mocno naciągane

24 września 2010