1 1 0 0 0 1.10.2010Konkurs i kampania reklamowa ING (wideo)ING Życie przygotowało konkurs, w którym do wygrania jest pięć samochodów marki Volkswagen Golf. To – obok kampanii reklamowej – kolejny element rozpoczętej we wrześniu kampanii marketingowej.
0 1 0 0 0 1.10.2010Agencja Unlimited z FerreoAgencja Unlimited wygrała przetarg na przeprowadzenie loterii promocyjnej dla Ferrero Polska. Akcja pod hasłem „Złoty Miesiąc Ferrero” jest prowadzona po raz drugi. Pierwszy raz miała miejsce w 2008 roku, – wówczas również została zrealizowana przez Unlimited.
0 1 0 0 0 1.10.2010Dobra Communications dla Rokket MusicDobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę z Rokket Music, niezależną międzynarodową wytwórnią muzyczną.
0 1 0 0 0 1.10.2010Rusza kampania marki VerbenaZ początkiem października rozpoczyna się kampania cukierków Verbena o nowym smaku – Verbena Głóg, marki należącej do firmy I.D.C. Polonia. Celem kampanii jest prezentacja walorów nowego produktu w gamie cukierków ziołowych Verbena, zaliczanych do kategorii określanej jako żywność funkcjonalna.
0 1 0 0 0 1.10.2010Nowe logo i kampania Chilli ZetChilli Zet rozpoczyna dziś kampanię wizerunkową pod hasłem „Nastaw się na chill out”. Modyfikacji uległ logotyp i strona internetowa stacji chillizet.pl.
0 1 0 0 0 1.10.2010Projekt Saatchi & Saatchi Digital na shortliście festiwalu Golden DrumProjekt alternate reality game „Znaki”, zrealizowany przez Saatchi & Saatchi Digital dla gry Alan Wake Microsoftu, trafił na shortlistę festiwalu Golden Drum i w finale będzie walczył o nagrodę w kategorii Interactive.
1 1 0 0 0 1.10.2010Kampania sprzedażowa Cyfry+ (wideo)Rozpoczyna się druga odsłona jesiennej kampanii sprzedażowej Cyfry+. Przedstawia zalety usługi Multiroom oraz nową, 50-procentową promocję na nowe pakiety HD z Canal+ przez dziewięć miesięcy. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu i Internecie.
0 1 0 0 0 1.10.2010Jesienna kampania HeinekenaRozpoczyna się jesienna kampania reklamowa Heinekena, która opiera się na rozgrywkach piłkarskiej Ligi Mistrzów (UEFA Champions League). Sponsoring imprezy wspiera reklama telewizyjna oraz tematyczna promocja.
0 1 0 0 0 1.10.2010Rusza zimowa kampania MichelinaHasło kampanii to „Zima przestaje być groźna z zimowymi oponami Michelin”. Kontekst reklamy oparty jest na walce dobra ze złem. Ludzik Michelin, ambasador marki, przychodzi z pomocą kierowcom w zimowych tarapatach. Wymienia opony ich samochodów na te nowej generacji Alpin 4.
0 1 0 0 0 1.10.2010Plusssz Up zmienia obliczeWitaminy Plusssz Up pojawiły się na rynku w opakowaniach z nową etykietą. Ma ona wyróżnić produkt na tle konkurencji, a klientom ułatwić dostęp do informacji.