0 1 0 0 0 29.09.2010IKEA Katowice z Prime PRAgencja Prime PR rozpoczęła współpracę z IKEA Katowice. Agencja będzie prowadziła działania z obszaru doradztwa public relations, działań w serwisach społecznościowych oraz współpracy z dziennikarzami. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
1 1 0 0 0 29.09.2010Scholz & Friends Warszawa dla Mr. Snaki (wideo)Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię promocyjną dla Mr. Snaki i Maczugi. Komunikacja ruszyła w połowie września, a 24 września na stronie internetowej wystartował konkurs związany z kampanią. Celem akcji jest zwiększenie rotacji małych i średnich paczek Mr. Snaki i Maczugi oraz wzmocnienie wizerunku marki oferującej „cool” chrupki dla chłopców w wieku szkolnym.
0 1 0 0 0 29.09.2010Henri Lloyd: kampania na urodzinyMarka odzieży żeglarskiej i casualowej Henri Lloyd rozpoczyna kampanię marketingową z okazji 85. urodzin założyciela firmy Henryka Strzeleckiego, który świętuje w tym roku 85 lat. Polski oddział firmy postanowił uczcić jubileusz udzielając klientom zniżki na wszystkie kolekcje sprzedawane w sklepach firmowych. Akcja przeprowadzona będzie 3 października pod hasłem „Na 85 urodziny zdmuchujemy 15%”.
0 1 0 0 0 28.09.2010Wizerunek Nowej Huty na spotkaniu Kraków PRW najbliższy czwartek (30 września) o 18:30 w krakowskim Hotelu Kossak odbędzie się pierwsze po wakacyjnej przerwie otwarte spotkanie Kraków PR. Tym razem tematem dyskusji będzie wizerunek Nowej Huty zarówno z perspektywy mieszkańców dzielnicy, jak turystów i artystów, którzy coraz chętniej eksplorują jej historię i doceniają wyjątkowy klimat tego miejsca.
0 1 0 0 0 28.09.2010Każdy ma coś z IKEAOd 28 września do 14 października trwać będzie konkurs „Każdy ma coś z IKEA”, ogłoszony przez sklep IKEA Kraków. Tegoroczna, druga już edycja, prowadzona będzie na Facebooku.
0 1 0 0 0 28.09.2010Agencja TequilaPolska uruchomiła Dział InteractiveAgencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska wyodrębniła w ramach swoich struktur Dział Interactive, który połączył kompetencje strategiczne i interaktywne z wykonawczymi. Jego zadaniem będzie opracowywanie spójnych działań interaktywnych już na etapie tworzenia strategii kampanii zintegrowanych. Na czele nowego działu stanął Marcin Pyszora.
0 1 0 0 0 28.09.2010Konferencja „Sklep przyszłości”22 września 2010 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbyła się organizowana przez firmę Comarch konferencja dla branży retail. Eksperci Comarchu oraz firm partnerskich – iReward24, HP oraz IMS przedstawili ponad 250 uczestnikom wydarzenia najnowsze osiągnięcia technologiczne dla sieci sklepów detalicznych.
0 1 0 0 0 28.09.2010Purmo promuje grzejniki niskotemperaturoweW październiku i listopadzie firma Purmo prowadzić będzie kampanię promującą nowoczesne grzejniki niskotemperaturowe. Jej odbiorcami będą przede wszystkim profesjonaliści, projektanci instalacji grzewczych.
0 1 0 0 0 28.09.2010mBank znów z Godłem Jakości ObsługimBank po raz drugi otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010, znajdując się w gronie stu polskich firm wyróżniających się pod względem obsługi klienta. W najnowszym rankingu konsumenci uznali poziom obsługi w mBanku za jeden z najwyższych wśród wszystkich banków w kraju.
0 1 0 0 0 28.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPrestiżowe, praktyczne, profesjonalne, czyli podyplomowe w PoznaniuChcesz kontynuować edukację na cenionej uczelni o międzynarodowej renomie? Jeśli tak, to przypominamy Ci, że zostało już tylko parę tygodni, aby aplikować na studia podyplomowe na najlepszej uczelni ekonomicznej w Wielkopolsce. Dzięki dyplomowi uzyskanemu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu masz szanse na rozwój zawodowy oraz wyróżnienie się na rynku pracy.