Rusza zimowa kampania Michelina
  • 0
  • 1
1.10.2010

Rusza zimowa kampania Michelina

Hasło kampanii to „Zima przestaje być groźna z zimowymi oponami Michelin”. Kontekst reklamy oparty jest na walce dobra ze złem. Ludzik Michelin, ambasador marki, przychodzi z pomocą kierowcom w zimowych tarapatach. Wymienia opony ich samochodów na te nowej generacji Alpin 4.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2010

Raport „E-commerce w Polsce 2010”

W 2009 roku sklepy internetowe w Polsce musiały zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Z jednej strony dały o sobie znać spowolnienie gospodarcze i rosnąca konkurencja, z drugiej zaś – pojawiły się nowe możliwości w postaci kanału mobilnego oraz social commerce. Ponadto część sklepów rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Wartość rynku e-commerce w ubiegłym roku wzrosła z 12 do 15 mld zł, a towarzyszyła temu modyfikacja strategii działania sklepów, szczególnie w obszarze marketingu i promocji. Agencja Praktycy.com opublikowała raport o e-commerce w Polsce.