1 1 0 0 0 13.10.2010Kłopotliwe sytuacje w najnowszej kampanii Coke Zero (wideo)Z początkiem października rozpoczęła się nowa kampania Coca-Cola Zero. Marka inspiruje konsumentów do szukania pozytywnych rozwiązań w sytuacjach, które wydają się beznadziejne. Kampania prowadzona jest przede wszystkim w mediach społecznościowych, przy czym centrum akcji stanowi strona www.cokezero.pl/ksiegaratunkowa, zintegrowana z profilem marki na Facebooku.
0 1 0 0 0 13.10.2010Infovide-Matrix zmienia strategię i wprowadza nową identyfikację wizualnąFirma doradcza Infovide-Matrix wprowadza nową identyfikację wizualną oraz hasło „Focus on Customer Value” – koncentracja na wartości dla klienta. Zmiana jest związana z wprowadzeniem nowej strategii firmy na lata 2010-2013 oraz nowej obietnicy marki Infovide-Matrix. W projekcie tworzenia obietnicy marki i nowej identyfikacji wizualnej firmę wspierały m.in. Stratosfera, Dragon Rouge i Ipsos.
0 1 0 0 0 13.10.2010Kampania promocyjna Sandomierza dobiega końcaKampania promocyjna Sandomierza rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia. Miasto reklamowało swoje walory turystyczne m.in. na 260 billboardach w siedmiu miastach w Polsce, na popularnych portalach internetowych oraz poprzez programy sponsorowane w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych. Głównym celem kampanii była budowa wizerunku marki Sandomierz (zgodnie z przyjętą strategią promocji miasta) oraz promocja atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych tego miejsca.
0 1 0 0 0 12.10.2010Telewizja Polska rozpoczęła współpracę komercyjną z YouTubeTVP jako pierwszy polski nadawca telewizyjny podpisała ramową umowę o współpracy komercyjnej z YouTube. Poza udostępnianiem materiałów TVP, zawarta umowa określa także zasady zamieszczania reklam przy treściach wideo w kanale Telewizji Polskiej youtube.com/tvp.
1 1 0 0 0 12.10.2010Hand Made odświeża wizerunek serków Bakuś (wideo)Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.
0 1 0 0 0 12.10.2010NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący FacebookaPo kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media, klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. Wcześniej NetSprint jako pierwsza firma w Polsce wprowadził monitoring niemal całej polskojęzycznej treści serwisu mikroblogowego Twitter.
0 1 0 0 0 12.10.2010„We are happy” – nowa kampania EccoPromocję jesiennej kolekcji obuwia marki Ecco wspiera serwis internetowy oraz akcja społecznościowa prowadzona na portalu Facebook. Poprzez stworzenie przestrzeni, w której nie ma miejsca na zamartwianie się i bycie nieszczęśliwym, agencja chce wypromować nową kolekcję obuwia oraz wywołać pozytywne skojarzenia z marką.
0 1 0 0 0 12.10.2010Kampania „141” firmy BrotherFirma Brother rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową o zasięgu europejskim, promującą kompaktowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne A3. Hasło przewodnie działań to „141”. Dokładnie o tyle procent różni się format A3 od formatu A4, a promowane urządzenia Brothera pozwalają na drukowanie, skanowanie, kopiowanie i faksowanie w większym formacie.
1 1 0 0 0 12.10.2010Timecode zrealizował film dla Gatty (wideo)Dom Produkcyjny Timecode zrealizował dla firmy Gatta film wizerunkowy promujący jesienno-zimową kolekcję odzieży, sygnowaną nazwiskiem Joanny Horodyńskiej.
0 1 0 0 0 12.10.2010Golden Drum dla McCann EricksonPolski oddział agencji McCann Erickson zdobył nagrodę Golden Drum na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w słoweńskim Portorożu.