Espresso

13 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2010

Infovide-Matrix zmienia strategię i wprowadza nową identyfikację wizualną

Firma doradcza Infovide-Matrix wprowadza nową identyfikację wizualną oraz hasło „Focus on Customer Value” – koncentracja na wartości dla klienta. Zmiana jest związana z wprowadzeniem nowej strategii firmy na lata 2010-2013 oraz nowej obietnicy marki Infovide-Matrix. W projekcie tworzenia obietnicy marki i nowej identyfikacji wizualnej firmę wspierały m.in. Stratosfera, Dragon Rouge i Ipsos.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.10.2010

Kampania promocyjna Sandomierza dobiega końca

Kampania promocyjna Sandomierza rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia. Miasto reklamowało swoje walory turystyczne m.in. na 260 billboardach w siedmiu miastach w Polsce, na popularnych portalach internetowych oraz poprzez programy sponsorowane w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych. Głównym celem kampanii była budowa wizerunku marki Sandomierz (zgodnie z przyjętą strategią promocji miasta) oraz promocja atrakcji turystycznych, historycznych i kulturalnych tego miejsca.

12 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2010

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować  najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media, klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim. Wcześniej NetSprint jako pierwsza firma w Polsce wprowadził monitoring niemal całej polskojęzycznej treści serwisu mikroblogowego Twitter.

Poprzednie Następne