0 1 0 0 0 13.10.2010Nowy cennik reklamowy serwisu FacebookOd października br. obowiązuje nowy cennik reklamowy serwisu Facebook. Najważniejsze zmiany to wzrost minimalnej wartości zamówienia oraz rozbudowanie targetowania tzw. dniówek.
0 1 0 0 0 13.10.2010Gadu-Gadu otwiera API i daje 30 tysięcy złotych dla autora najciekawszej aplikacjiPołączony z komunikatorem Gadu-Gadu serwis społecznościowy GG.pl upublicznia swoje API. Dzięki temu wszyscy mogą tworzyć aplikacje, które dotrą do społeczności internetowej tego komunikatora. Od dziś w serwisie GG.pl użytkownicy mogą też tworzyć grupy i fankluby. Razem z grupami w GG.pl debiutują profile gwiazd.
0 1 0 0 2 13.10.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe możliwości promocji w Internecie – AdHref.plFirma Traffic Media wdrożyła autorski system reklam intekstowych o nazwie AdHref. System jest interesującą alternatywą dla sieci takich jak AdKontekst czy SmartContext.
1 1 0 0 0 13.10.2010Nowy spot reklamowy Kruk SA (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna firmy Kruk. W krótkim filmie pt. „Zamknięte drzwi” największa polska firma windykacyjna pokazuje konsekwencje niespłacania długów oraz sposób na rozwiązanie problemu zaległości.
0 1 0 0 0 13.10.2010Europejski fundusz Gimv inwestuje w DataContact 12 milionów złotychGimv zainwestuje 12 milionów złotych w DataContact, jedną z pierwszych polskich spółek świadczących usługi outsourcingu centrów obsługi klienta (telemarketing). Pozyskane środki zostaną w większości wykorzystane do dalszych inwestycji – w tym na tworzenie nowych centrów telemarketingowych. Pierwszy taki oddział zostanie otwarty już w listopadzie w Stalowej Woli.
0 1 0 0 0 13.10.2010Rozpoczyna się nowa kampania marki Winiary „Zupy to nasza specjalność!”Od 12 października zaczyna się nowa kampania marki Winiary, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad. W ramach kampanii marka przygotowała liczne atrakcje oraz konkursy w prasie i Internecie.
0 1 0 0 0 13.10.2010Bridge w grupie K2Z początkiem października K2 i Brainshop U-boot uruchomiły nową komórkę o nazwie Bridge. Jest to zespół pierwszego kontaktu, skupiający doświadczonych specjalistów z obu firm, którego celem jest zdiagnozowanie problemu klienta w zakresie pełnej komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 13.10.2010Współpraca agencji Neuron i Royal Unibrew PolskaNeuron – agencja public relations rozpoczęła współpracę z firmą Royal Unibrew Polska – właścicielem m.in. marek Łomża, Faxe, Cooler, Rybnicki, Strzelec i Korona Książęca. Do zadań agencji należy doradztwo oraz realizacja działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 0 0 13.10.2010Ministerstwo Rozwoju Regionalnego razem z Euro RSCG SensorsMinisterstwo Rozwoju Regionalnego powierzyło agencji Euro RSCG Sensors realizację działań związanych z promocją Programu Rozwój Polski Wschodniej na portalu społecznościowym Facebook.
0 1 0 0 0 13.10.2010Fritz Storm stworzył kawę dla MK CaféNa zaproszenie marki MK Café gościł w Polsce Fritz Storm, mistrz świata baristów, międzynarodowy kawowy ekspert i twórca dwóch nowych mieszanek premium, które właśnie trafiają do polskich kawiarni.