Nowe możliwości promocji w Internecie – AdHref.pl - Marketing przy Kawie
Nowe możliwości promocji w Internecie – AdHref.pl
  • 0
  • 1
13.10.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowe możliwości promocji w Internecie – AdHref.pl

Firma Traffic Media wdrożyła autorski system reklam intekstowych o nazwie AdHref. System jest interesującą alternatywą dla sieci takich jak AdKontekst czy SmartContext.

Możliwości sieci AdHref

Sieć AdHref już w pierwszej fazie rozwoju projektu udostępnia reklamodawcom kilkanaście użytecznych modułów do zarządzania reklamami. Dodatkowo różnorodność dostępnych form reklamowych i przejrzystość kreacji umożliwia planowanie skutecznych kampanii zarówno przez duże korporacje, jak i przez małe oraz średnie przedsiębiorstwa.

System umożliwia wykorzystanie następujących form reklamowych:

Reklamy możemy emitować według kategorii tematycznych, jak i według konkretnych słów kluczowych. To rozwiązanie pozwala na dokładne targetowanie klientów. Panel obsługi systemu AdHref jest przejrzysty i funkcjonalny zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców.

Niewątpliwą zaletą systemu jest model biznesowy, ponieważ reklamodawcy rozliczają się wyłącznie za unikalne przekierowania internauty na swoją stronę internetową. Dzięki temu można zaoszczędzić ok. 20% budżetu, który w niektórych systemach był naliczany reklamodawcy za powtórne kliknięcia użytkowników.

A oto porównanie cen AdHref z innym popularnym systemem reklam intekstowych* :

Forma reklamy   Adhref (CPC)   Smartcontext (CPC)
Tekstowa   Basic 0,10 do 0,40 PLN   Dymek z tekstem 0,45 PLN
Tekstowa z logotypem   Premium 0,15 do 0,60 PLN   Dymek z logo 2,00 PLN
Reklama video   Godlike 0,70 do 1,50 PLN   Dymek z video 4,00 PLN

* porównanie cenników z dnia 5 października 2010 r.

Jak rozpocząć reklamowanie się w sieci AdHref?

Wystarczy założyć konto na stronie adhref.pl oraz skorzystać z kreatora reklam lub skontaktować się z konsultantem, który pomoże w przeprowadzeniu kampanii.

Najważniejsze zalety sieci adHref:

  • Precyzyjne targetowanie według kategorii, słów kluczowych, witryn oraz geolokalizacji
  • Różnorodność form reklamowych
  • Wysoka jakość ruchu oraz system zabezpieczający przed naliczaniem powtórnych kliknięć
  • Profesjonalne konsultacje ze specjalistami i możliwość zlecenia niektórych kampanii obsłudze sieci AdHref
  • Wysoka wydajność techniczna systemu (ponad 500 000 wyświetleń reklam na sekundę)
  • Bezpieczeństwo systemu
  • System antyspamowy blokujący fałszywe kliknięcia

Podsumowanie

Wydaje się, że AdHref ma ogromne szanse na zwiększenie możliwości promocji dla reklamodawców i zysków wydawców ze ich stron internetowych, dzięki 70-procentowej prowizji od realizowanych kampanii.

Promocja dla czytelników serwisu MarketingprzyKawie.pl – „Wypróbuj sieć AdHref”!

Pierwsze 50 osób, które prześlą e-mail ze swoją nazwą użytkownika w tytule na adres biuro@adhref.pl, otrzyma 50% bonusu dla pierwszej wpłaty w systemie AdHref. Minimalna kwota kampanii wynosi 300 zł.

Zasady promocji:
Należy założyć konto w systemie AdHref i wysłać na podany wyżej adres e-mail nazwę użytkownika. Po wpłaceniu minimum 300 zł w systemie otrzymuje dodatkowo bonus w wysokości 50%: np. przy wpłacie 300 zł – do wykorzystania będzie 450 zł. a przy wpłacie 1000 zł – do wykorzystania będzie 1500 zł.

***
Artykuł promocyjny

  • 1

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Krzysztof Różycki

14 lat temu

Sprostowanie

Autor tego materiału pokusił się o cenowe porównanie swojej oferty z ofertą sieci SmartContext. Niestety oferta standardowa sieci adhref (mimo mylącego słowa „Premium” w nazwie formy reklamowej z logo) została porównana z ofertą Premium Smartcontextu. Właściwe ceny w ofercie standardowej sieci SmartContext są niższe. Fakt ten rzutuje na rzetelności i wiarygodności całego artykułu i jego autora. Dodatkowo wypada zaznaczyć ze od dwóch ostatnich form (dymek z logo i dymek video) przyznawane są w sieci SmartContext rabaty, co dodatkowo zmniejsza koszty kampanii.

Rozwiń komentarze

13 października 2010