0 1 0 0 0 13.10.2010Rozpoczyna się nowa kampania marki Winiary „Zupy to nasza specjalność!”Od 12 października zaczyna się nowa kampania marki Winiary, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad. W ramach kampanii marka przygotowała liczne atrakcje oraz konkursy w prasie i Internecie.
0 1 0 0 0 13.10.2010Bridge w grupie K2Z początkiem października K2 i Brainshop U-boot uruchomiły nową komórkę o nazwie Bridge. Jest to zespół pierwszego kontaktu, skupiający doświadczonych specjalistów z obu firm, którego celem jest zdiagnozowanie problemu klienta w zakresie pełnej komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 13.10.2010Współpraca agencji Neuron i Royal Unibrew PolskaNeuron – agencja public relations rozpoczęła współpracę z firmą Royal Unibrew Polska – właścicielem m.in. marek Łomża, Faxe, Cooler, Rybnicki, Strzelec i Korona Książęca. Do zadań agencji należy doradztwo oraz realizacja działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 0 0 13.10.2010Ministerstwo Rozwoju Regionalnego razem z Euro RSCG SensorsMinisterstwo Rozwoju Regionalnego powierzyło agencji Euro RSCG Sensors realizację działań związanych z promocją Programu Rozwój Polski Wschodniej na portalu społecznościowym Facebook.
0 1 0 0 0 13.10.2010Fritz Storm stworzył kawę dla MK CaféNa zaproszenie marki MK Café gościł w Polsce Fritz Storm, mistrz świata baristów, międzynarodowy kawowy ekspert i twórca dwóch nowych mieszanek premium, które właśnie trafiają do polskich kawiarni.
1 1 0 0 0 13.10.2010Rusza kolejna edycja Orkiestry Symfonicznej YouTubeSerwis YouTube rozpoczął pracę nad kolejną edycją projektu Orkiestry Symfonicznej YouTube 2011. Projekt jest realizowany we współpracy z Operą w Sydney oraz z wielokrotnym zdobywcą nagród Grammy — dyrygentem Michaelem Tilsonem Thomasem. Tegoroczną edycję wspierają także Londyńska Orkiestra Symfoniczna oraz Filharmonicy Berlińscy.
0 1 0 0 0 13.10.2010Przetarg mediowy Hoop PolskaHoop Polska ogłosiła przetarg mediowy na rok 2011 dla wszystkich swoich marek. Na shortliście znalazły się następujące domy mediowe: MPG, PanMedia Western, Starlink oraz – obsługujący obecnie firmę – Mindshare.
0 1 0 0 0 13.10.2010Przesyłka od MS ConnectMS Connect – marka wyodrębniona ze struktur MS Services, specjalizująca się w działaniach shopper i trade marketingowych, wysyła do wybranych klientów kreatywną przesyłkę z niespodzianką.
0 1 0 0 0 13.10.2010Srebro dla SaltPepper Brand Design w konkursie Pentawards 2010Podczas uroczystej gali konkursu Pentawards 2010 w Szanghaju, agencja brandingowa SaltPepper Brand Design odebrała srebrną nagrodę za projekt opakowań farb Optiva marki Tikkurila.
0 1 0 0 0 13.10.2010Cin&Cin sponsorem Międzynarodowego Turnieju Tańca TowarzyskiegoNa początku października marka Cin&Cin rozpoczyna akcję promocyjną turnieju Cin&Cin Polish Cup, w którego inicjatywę angażuje się od momentu jego powstania. W ramach kampanii prowadzony jest konkurs z ekskluzywnymi nagrodami oraz kampania wizerunkowa na nośnikach outdoorowych.