0 1 0 0 0 29.11.2010Kampania Funai „Masz dużego? Kup sobie małego!”Kampania sprzed kilku miesięcy doczekała się drugiej odsłony. Od początku listopada Funai promuje swoje telewizory o mniejszych przekątnych ekranu, zwracając 100 zł na konto nabywcy, który zarejestruje zakupiony sprzęt na stronie www.funai.pl.
0 1 0 0 0 29.11.2010Szkolenie „Pozycjonowanie stron WWW. Poznaj strategię skutecznej promocji w Internecie!”Marketing Online zaprasza na szkolenia z zakresu reklamy w wyszukiwarkach oraz zaawansowanych metod prowadzenia i optymalizacji kampanii. Promocja cenowa, darmowe materiały drukowane i dostęp do platformy e-learningowej Szkolenia.MarketingOnline.pl
0 2 0 0 0 29.11.2010Legrand Polska – kampania internetowa ACRInteraktywny dom mediowy ACR pozyskał nowego klienta, firmę Legrand Polska. W listopadzie ruszyła kampania dla nowego klienta.
0 1 0 0 0 29.11.2010Katarzyna Gniewkowska twarzą kosmetycznej marki Pani WalewskaW grudniu rusza kampania reklamowa marki Pani Walewska pod hasłem „Ponadczasowe piękno” o charakterze wizerunkowo-produktowym. Działania mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz poszerzenie (odmłodzenie) grupy użytkowniczek poprzez promocję nowych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska w wersji Chic oraz Gold. Ambasadorką kosmetycznej marki została Katarzyna Gniewkowska, znana aktorka teatralna i filmowa.
0 1 0 0 0 29.11.2010„Między nami“ jest kampania akcesoriów do Toyoty RAV4Rozpoczęła się kampania reklamowa akcesoriów do modelu RAV4, której główną odsłoną jest minisite na stronie Toyoty. Za pomysł i wykonanie odpowiada firma Clos Brothers.
1 1 0 0 0 29.11.2010„Czarny to nie kolor, czarny to siła” – kampania Tiger Black Energy Drink (wideo)29 listopada rusza ogólnopolska kampania ponownie wprowadzająca na rynek napój Tiger Black Energy Drink. Intensywne działania wizerunkowe informują o zmianie szaty graficznej całego portfolio. Zmianie ulega nie tylko grafika opakowań, ale i strategia marketingowa brandu. Celem kampanii jest podkreślenie aspirującego wizerunku marki Tiger Black.
1 1 0 0 0 29.11.2010Kampania reklamowa mleka NAN Pro NestléW mediach trwa kampania reklamowa mleka modyfikowanego Nestlé NAN Pro. Jest to wsparcie po niedawnej zmianie nazwy oraz wzbogaceniu formuły marki Nestlé NAN, która teraz nazywa się Nestlé NAN Pro. Kampania obejmuje działania w telewizji oraz prasie.
1 1 0 0 0 29.11.2010SARE wprowadza wideo e-maileZ uwagi na wyniki badań firmy comScore z rynku amerykańskiego, mówiące o dużym wzroście zainteresowania filmami wideo, firma SARE postanowiła udostępnić swoim klientom funkcję wideo e-maila. Film w newsletterze w znaczący sposób zwiększa zainteresowanie prezentowanymi w mailingu informacjami, produktami bądź usługami oraz gwarantuje większy współczynnik kliknięć.
0 1 0 0 0 29.11.2010Diesel na siarczysty mróz– Pełna moc, kiedy przyspieszasz i pewny rozruch silnika nawet przy temperaturze minus 32 stopni Celsjusza. Wybierz paliwa rekomendowane przez mistrzów. Zmierz się z nowym wcieleniem mocy. Lotos Dynamic. Adrenalina dla silnika – to treść najnowszego spotu reklamowego, jaki przygotowała spółka Lotos Paliwa. Jego emisja rozpoczęła się dziś.
0 6 0 0 0 29.11.2010Paweł Miszewski zwycięzcą konkursu Galerii Plakatu AMSPaweł Miszewski zwyciężył w 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego w tym roku pod hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie. Konkurs zorganizowała firma reklamy zewnętrznej AMS, patronowały mu m. in. magazyn „Wysokie Obcasy” i Stowarzyszenie Kongres Kobiet. Plakat zaprojektowany przez laureata będzie można zobaczyć na nośnikach AMS w największych polskich miastach na początku przyszłego roku.