Kampania reklamowa mleka NAN Pro Nestlé
  • 1
  • 1
29.11.2010

Kampania reklamowa mleka NAN Pro Nestlé

W mediach trwa kampania reklamowa mleka modyfikowanego Nestlé NAN Pro. Jest to wsparcie po niedawnej zmianie nazwy oraz wzbogaceniu formuły marki Nestlé NAN, która teraz nazywa się Nestlé NAN Pro. Kampania obejmuje działania w telewizji oraz prasie. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2010

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2010

Paweł Miszewski zwycięzcą konkursu Galerii Plakatu AMS

Paweł Miszewski zwyciężył w 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego w tym roku pod hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie. Konkurs zorganizowała firma reklamy zewnętrznej AMS,  patronowały mu m. in.  magazyn „Wysokie Obcasy” i Stowarzyszenie Kongres Kobiet. Plakat zaprojektowany przez laureata będzie można zobaczyć na nośnikach AMS w największych polskich miastach na początku przyszłego roku.