„Czarny to nie kolor, czarny to siła” – kampania Tiger Black Energy Drink (wideo)
  • 1
  • 1
29.11.2010

„Czarny to nie kolor, czarny to siła” – kampania Tiger Black Energy Drink (wideo)

29 listopada rusza ogólnopolska kampania ponownie wprowadzająca na rynek napój Tiger Black Energy Drink. Intensywne działania wizerunkowe informują o zmianie szaty graficznej całego portfolio. Zmianie ulega nie tylko grafika opakowań, ale i strategia marketingowa brandu. Celem kampanii jest podkreślenie aspirującego wizerunku marki Tiger Black.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2010

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2010

Paweł Miszewski zwycięzcą konkursu Galerii Plakatu AMS

Paweł Miszewski zwyciężył w 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego w tym roku pod hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie. Konkurs zorganizowała firma reklamy zewnętrznej AMS,  patronowały mu m. in.  magazyn „Wysokie Obcasy” i Stowarzyszenie Kongres Kobiet. Plakat zaprojektowany przez laureata będzie można zobaczyć na nośnikach AMS w największych polskich miastach na początku przyszłego roku.