1 1 1 29.06.2011Nowa kampania Karmi (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Karmi, należącej do portfolio Carlsberga. Spot telewizyjny ma charakter wizerunkowy i skierowany jest do spełnionych, ambitnych kobiet powyżej 35 orku życia które, choć godzą życie zawodowe z prowadzeniem domu, potrzebują jednak niekiedy odskoczni od codziennej rutyny.
0 1 0 29.06.2011Letnie kino OrangeOd 1 lipca do 31 sierpnia Sopot i Zakopane kolejny raz zmienią się w darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe będą wyświetlane codziennie na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączy też kinowy pociąg z mobilną salą kinową.
2 1 0 29.06.2011Złote Spinacze 2011 – porady jurorów (wideo)Jutro, 30 czerwca o godz. 16.00, mija pierwszy termin przesyłania zgłoszeń do konkursu na najlepsze projekty PR w konkursie Złote Spinacze 2011. Dla tych, którzy jeszcze pracują nad formularzem konkursowymi, krótkie filmy z praktycznymi wskazówkami od jurorów: profesora Jerzego Olędzkiego oraz Marcina Gruszki.
0 1 0 29.06.2011Nowa kampania reklamowa pkt.plSpółka pkt.pl rozpoczęła nową kampanię reklamową online prowadzoną pod hasłem „Nowe kontakty. Wiele możliwości. Mój biznes”. Celem działań jest promocja serwisu BiznesFinder.pl, należącego do pkt.pl, jako narzędzia dla managerów, niezbędnego przy podejmowaniu decyzji dotyczących wyboru partnerów biznesowych.
0 1 3 29.06.2011FoodCare skarży Michalczewskiego do prokuraturyFirma FoodCare złożyła do Prokuratury Okręgowej w Krakowie zawiadomienie o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Dariusza Michalczewskiego i osoby z nim współdziałające.
0 1 0 29.06.2011Maźnij most w WarszawieAgencja kreatywna Holo FX przygotowała i zrealizowała kampanię „Maźnij Mnie”, której celem był wybór koloru mostu średnicowego. Wyniki głosowania ogłoszono na imprezie „Rok do UEFA EURO 2012”, a podczas spektaklu świetlnego na moście kolejowym można było zobaczyć wybrany przez Warszawę kolor.
0 1 0 29.06.2011Kamis kupiony przez amerykańskiego gigantaKamis, czołowa polska firma z sektora FMCG, została kupiona przez amerykańskiego giganta McCormick & Co. Wartość transakcji – jak podają agencje – to 291 mln dolarów, czyli 830 mln złotych.
1 1 0 29.06.2011Najsłodsze chwile, czyli nowa kampania Paoli (wideo)1 lipca rusza kampania syropów marki Paola, należącej do firmy Hoop Polska. Jest to pierwsza letnia kampania w kategorii syropów. Potrwa do 24 lipca.
1 1 1 29.06.2011Pierwszy miesiąc kampanii z Mannem i Materną (wideo)W ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii z udziałem Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, Kredyt Bank pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.
0 1 0 29.06.2011Ministerstwo Gospodarki wybrało Polskie Centrum Marketingowe27 czerwca 2011 spółka Polskie Centrum Marketingowe podpisała umowę z Ministerstwem Gospodarki na usługę doradczą realizowaną w formie call center w ramach Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.