0 1 0 0 0 18.11.2010Photogenica – nowy gracz na rynku fotografii microstockPhotogenica, nowy bank zdjęć, oferuje ponad 10 mln fotografii oraz grafik z Polski i ze świata na jednej stronie WWW. Są to materiały typu royalty free, przeznaczone do samodzielnego zakupu w Internecie.
0 1 0 0 0 18.11.2010Co trzeci słuchacz radia odbiera je przez komórkęJedna trzecia słuchaczy deklaruje, że do odbioru stacji radiowych używa m.in. telefonu komórkowego. W ciągu roku przybyło ponad milion takich osób.
1 1 0 0 0 18.11.2010Red8 po raz kolejny dla Fortuny (wideo)Dziś rozpoczyna się nowa kampania produktowa Fortuny (Agros Nova), promująca nowy sok – Zielony Grejpfrut Sweetie 100%.
0 1 0 0 0 17.11.2010Kampania reklamowa promująca IzraelW październiku w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi rozpoczęła się kampania reklamowa, promująca Izrael jako miejsce wyjazdów turystycznych. Reklamy Izraela pojawiły się na ponad 200 billboardach, w radiu, prasie i Internecie.
0 1 0 0 0 17.11.2010Sales Link kolejny rok z BridgestoneAgencja field marketingowa Sales Link będąca częścią TequilaPolska kolejny rok będzie realizować projekty dla czołowego producenta opon - firmy Bridgestone.
0 1 0 0 0 17.11.2010Partner of Promotion w finale European Excellence AwardsAgencja Partner of Promotion znalazła się w gronie najlepszych agencji PR nominowanych w międzynarodowym konkursie European Excellence Awards.
0 1 0 0 0 17.11.2010MediaVest zajmie się obsługą mediową firmy InsERTDom mediowy MediaVest rozpoczął współpracę z firmą InsERT, producentem oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 17.11.2010Made in PR współpracuje z UnidevelopmentAgencja Made in PR rozpoczęła współpracę z Unidevelopment, firmą deweloperską działającą dotychczas głównie na rynku warszawskim. Agencja odpowiada za działania z zakresu media relations.
0 1 0 0 0 17.11.2010Mobilvi rozbudowuje sieć i zwiększa zasięgMobilvi – pierwsza, polska sieć reklamy w mobilnym internecie, konsekwentnie rozbudowuje dostępną powierzchnię i zasięg, który zwiększył się do 18 milionów odsłon miesięcznie.
0 1 0 0 0 17.11.2010Promocja Spółdzielczej Grupy BankowejAgencja reklamowa Men at Work przygotowała kreację do kolejnej odsłony kampanii reklamowej Spółdzielczej Grupy Bankowej „Lokata z nagrodami”. Promocja lokat terminowych obejmuje ponad dwumiesięczny okres, w którym każdy może założyć lokatę i wziąć udział w losowaniu nagród.