Link4 od środka
  • 0
  • 1
2.12.2010

Link4 od środka

2 grudnia rozpoczyna się kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Link4. Przesłanie akcji brzmi: „Poznaj Link4 od środka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2010

„Kopciuszek” wpisany w Warszawę. Scholz & Friends Warszawa dla Teatru Wielkiego – Opery Narodowej

W miniony weekend w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się premiera baletu „Kopciuszek” Siergieja Prokofiewa w choreografii Sir Fredericka Ashtona, przygotowana przez Wendy Ellis Somes. W przeddzień premiery, w sześciu punktach Warszawy agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała teasery przedstawiające balerinę, symbolizującą tytułowego Kopciuszka.