0 1 0 0 0 3.12.201036.6 szuka superbohaterów dla bezdomnych psiakówYellow Hampshire terrier znalazł już swojego superbohatera, pozostałe psy jeszcze nie. Zostań ich superbohaterem i przyłącz się do akcji organizowanej wspólnie przez Fundację Azyl pod Psim Aniołem oraz profil 36,6 na Facebooku.
0 2 0 0 1 3.12.2010Erotyczny kalendarz Media Markt„Skazani na najniższe ceny” – taki tytuł nosi specjalny, ekskluzywny kalendarz sieci Media Markt, przygotowany na nadchodzący 2011 rok. Ten wyjątkowej urody i ekspresji kalendarz jest metaforą życia uwięzionych kobiet.
0 1 0 0 0 2.12.2010Integer.pl Krajowym Liderem Innowacji i Rozwoju w województwie małopolskimInteger.pl – znana firma rynku przesyłek bezadresowych i adresowych, notowana na warszawskiej GPW od 2007 roku – została nagrodzona w regionalnej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju – 2010”. Spółka została laureatem w kategorii Innowacyjna Firma w województwie małopolskim za automatyzację głównej sortowni korespondencji oraz program lojalnościowy EkoInPost, zaś w kategorii Innowacyjna Usługa – za Paczkomaty 24/7.
0 1 0 0 0 2.12.2010B2BPartner i InPost razemB2BPartner – dostawca nagród w kluczowych programach lojalnościowych B2C i B2B na polskim rynku oraz InPost – niezależny operator pocztowy i najpoważniejszy konkurent Poczty Polskiej łączą siły, by zapewnić jak najlepsze dotarcie z nagrodami oferowanymi w programach do potencjalnych klientów biznesowych.
0 1 0 0 0 2.12.2010III edycja konkursu PNSA Profesjonalny Sprzedawca Roku 20101 grudnia rozpoczęła się III edycja konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. PNSA to pierwszy w Polsce konkurs dla profesjonalnych sprzedawców. Jego celem jest rozwijanie i budowanie profesjonalnych praktyk sprzedażowych. Tegoroczne wydarzenie zostało ponownie objęte honorowym patronatem Ministra Gospodarki, Waldemara Pawlaka.
1 1 0 0 0 2.12.2010Wyprzedaże w Mitsubishi (wideo)Współpracująca od trzech lat z producentem samochodów Mitsubishi agencja Schulz Brand Friendly zrealizowała kampanię wyprzedażową modeli z roku 2010.
0 1 0 0 0 2.12.2010Mea Event – od dzisiaj Mea GroupMea Event, agencja marketingu zintegrowanego, zmieniła nazwę na Mea Group. Decyzja ta związana jest z rozszerzeniem zakresu świadczonych usług. Do tej pory agencja specjalizowała się głównie w realizacji eventów, obecnie oferuje również usługi z zakresu public relations oraz marketingu bezpośredniego, ambientowego, incentive i ATL oraz BTL.
0 1 0 0 0 2.12.2010Playboy Fragrances Woman powracaRozpoczęła się druga edycja kampanii reklamowej marki Playboy Fragrances Woman.
0 1 0 0 0 2.12.2010S4 z kampanią dla NBPAgencja reklamowa S4 przygotowuje ogólnopolską kampanię „Wymieńmy się” dla Narodowego Banku Polskiego. Kampania realizowana jest w związku z upływem terminu, w którym można wymieniać monety i banknoty sprzed denominacji. Szansa na to będzie jeszcze tylko do końca grudnia br.
0 1 0 0 0 2.12.2010CSR w Polsce przebadany: świadomość rośnie powoliZakończyło się badanie rynku CSR w Polsce „Menedżerowie 500/Lider CSR – Spowiedź Praktyków”, które firma GoodBrand & Company przeprowadziła wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach podsumowań z okazji X-lecia istnienia Forum. Raport z badania zostanie opublikowany 16 grudnia.