0 1 0 0 0 22.12.2010Najlepsze raporty społeczne 2010 roku wybraneZnamy już laureatów czwartej edycji konkursu „Raporty Społeczne”, w ramach którego nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce.
0 1 0 0 0 22.12.2010Rośnie nakład „Hiro Free”Od lutego 2011 r. nakład „Hiro Free”, bezpłatnego miesięcznika o kulturze zwiększy się do 120 tys. egzemplarzy (dotychczas wynosił 60 tys. egz.).
1 1 0 0 0 22.12.2010Nowy spot kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” (wideo)Zakończyły się zdjęcia do najnowszego spotu kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Scenariusz nawiązuje do nowego hasła „Trzeźwość bez granic" widocznego na billboardach, autobusach i innych nośnikach reklamy.
0 1 0 0 0 22.12.2010Stanowisko Zarządu Internet Group SA wobec obecnej sytuacji SpółkiZarząd Internet Group SA informuje, iż prowadzi w dalszym ciągu rozmowy z BRE Bank SA w sprawie restrukturyzacji finansowej Grupy Kapitałowej. List intencyjny, zawarty z LST Capital SA w przedmiocie restrukturyzacji aktywów związanych z projektami internetowymi, pozostaje w mocy. Koncepcja wydzielenia do dwóch spółek wprowadzonych przez inwestorów aktywów Internet Group związanych z działalnością call center oraz działalnością internetową pozostaje aktualna.
0 1 0 0 1 21.12.2010Piwo bez papierosów też może byćCzy wprowadzony 15 listopada we wszystkich lokalach gastronomicznych zakaz palenia tytoniu wpłynie na zwyczaje związane z wychodzeniem do lokali? Według 80 proc. dorosłych Polaków nic się nie zmieni – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Ipsos na zlecenie Grupy Żywiec. 5 proc. respondentów twierdzi, że będzie chodziło częściej, 7 proc. – rzadziej, a 8 proc. pozostaje niezdecydowanych.
0 2 0 0 1 21.12.2010Internauci rekomendują, ale nie kupują w serwisach społecznościowychSerwisy społecznościowe to już nie tylko miejsce nawiązywania i podtrzymywania kontaktów ze znajomymi – to również istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Gemius SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji zostania fanem marki lub firmy.
0 4 0 0 0 21.12.2010Domowe czy kupne?Tuż przed Bożym Narodzeniem agencja badawcza Millward Brown SMG/KRC postanowiła sprawdzić, czy Polacy sami przygotowują świąteczne dania. Pytano o trzy najpopularniejsze świąteczne potrawy: pierogi, śledzia i karpia.
0 1 0 0 0 21.12.2010Dziesięciolecie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w „CR Navigator”Na rynku ukazał się kolejny numer magazynu o społecznej odpowiedzialności biznesu, „CR Navigator”, zatytułowany „Dekada odpowiedzialnego biznesu”. Poświęcony jest dziesięcioleciu Forum Odpowiedzialnego Biznesu i jednocześnie nieformalnemu jubileuszowi CSR w Polsce. Można w nim przeczytać o początkach polskiego CSR, o tym, gdzie znajduje się obecnie oraz o tym, dokąd i jakimi drogami może, a przede wszystkim powinien podążać.
0 1 0 0 0 21.12.2010Avon Voices – projekt wyłaniający muzyczne talenty1 grudnia, w ramach obchodów 125-lecia marki Avon, zainicjowany został projekt Avon Voices. To pierwsza globalna platforma internetowa wyłaniająca talenty muzyczne. Termin zgłaszania nagrań – do 13 lutego 2011 r. Szansa dla autorów piosenek – wiosną przyszłego roku.
0 1 0 0 0 21.12.2010W święta postaw znajomemu piwo – zachęca Kompania PiwowarskaW połowie grudnia na stronie fanowskiej Kompanii Piwowarskiej na Facebooku uruchomiona została aplikacja „Postaw piwo”. Umożliwia ona złożenie znajomym niekonwencjonalnych świątecznych życzeń, a przy okazji wzięcie udziału w akcji charytatywnej.