0 1 0 29.04.2011Loteria WarzywkaPodravka rozpoczyna akcję promocyjną marki Warzywko. W najnowszej loterii „Wakacje z Przyjacielem Warzyw” uczestnicy mogą wygrać rodzinną wycieczkę do Chorwacji, aparaty Olympus i zestawy praktycznych gadżetów kuchennych.
0 1 0 29.04.2011Kampania prasowa ArthroStop LadyPod koniec kwietnia br. rozpoczęła się kampania prasowa nowego suplementu diety ArthroStop Lady, należącego do firmy Walmark. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała agencja Opus B.
0 1 0 29.04.2011Carlsberg rozdaje bilety na Euro 2012Carlsberg – oficjalny sponsor Euro 2012 – rozpoczyna promocję, w której nagrodami są bilety na mecze mistrzostw. Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną, do której spot przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a także działaniami internetowymi oraz materiałami reklamowymi w sklepach. Za obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Marketing House, za obsługę strony internetowej loterii agencja Byss.pl, a za działania PR Ciszewski Public Relations.
0 1 0 28.04.2011Żubr i ślimak2 maja startuje najnowsza kampania reklamowa piwa Żubr. Spot promuje ogólnopolską loterię marki, która daje szansę wygrania ponad 500 tys. różnych nagród, w tym trzech domów z działkami.
0 1 0 28.04.2011John Pitcher dla Nike PolandNowa agencja interaktywna John Pitcher rozpoczęła współpracę z firmą Nike Poland w zakresie działań w mediach społecznościowych, we współpracy z międzynarodowym działem Nike Social Media.
1 1 0 28.04.2011Nowa kampania kostiumów kąpielowych F&F (wideo)Rozpoczęła się kampania F&F – marki odzieżowej dostępnej w sieci Tesco, dla której dom mediowy PanMedia Western zakupił i zaplanował media. Działania podzielone są na część wizerunkową (wprowadzenie kolekcji wiosna–lato) i część promującą kostiumy kąpielowe. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25–40 lat, mieszkanek miast. Komunikacja w mediach obejmuje telewizję, prasę, Internet i outdoor.
0 1 0 28.04.2011Stanowisko KRRiT w sprawie obecności nadawców w mediach społecznościowychKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała oświadczenie w sprawie obecności mediów publicznych w internetowych serwisach społecznościowych. Rada uznała, że media mogą być wprawdzie tam obecne, ale nie powinny kierować do nich swoich odbiorców, a już z pewnością nie mogą reklamować takich serwisów.
0 1 0 28.04.2011Dobre wyniki mBanku w badaniach konsumenckichZ raportu firmy badawczej Maison Institute wynika, że spośród klientów pięciu największych banków w Polsce najbardziej zadowoleni są klienci mBanku. W badaniach innych ośrodków bank zyskał miano „Good Value” – marki najbardziej opłacalnej, oferującej wysoką jakość za przystępną cenę oraz budzącej duże zainteresowanie konsumentów.
2 1 0 28.04.2011Dla marki odrzucą wszelkie zasady (wideo)3 maja New Yorker pokaże nowy spot promujący markę – „The Dress”. Spot przedstawia historię dwóch całkowicie różnych kobiet. Jest jednak jedna rzecz, która je łączy – pragnienie posiadania czegoś bardzo twarzowego z najnowszej kolekcji New Yorker. Obie spotykają się przez przypadek na drodze prowadzącej donikąd, odrzucają wszelkie zasady i zrobią wszystko, by osiągnąć swój cel – idealny wygląd.
0 1 0 28.04.2011Nestle rozszerza rzeczywistośćDom mediowy MEC na zlecenie Nestlé realizuje nową kampanię promującą płatki śniadaniowe z wykorzystaniem technologii augmented reality. Producent wyrobów śniadaniowych oferuje swoim klientom interaktywną grę 3D, dzięki której można przenieść się w wirtualny świat.