Internauci rekomendują, ale nie kupują w serwisach społecznościowych
  • 0
  • 2
21.12.2010

Internauci rekomendują, ale nie kupują w serwisach społecznościowych

Serwisy społecznościowe to już nie tylko miejsce nawiązywania i podtrzymywania kontaktów ze znajomymi – to również istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Gemius SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji zostania fanem marki lub firmy. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

załamany

13 lat temu

gdzie tu logika?

Jak można pisać o "REZYGNACJI z tego typu transakcji" w FB, jeśli na razie możliwości kupowania na FB jest jak na lekarstwo? Rezygnować z czegoś to można wtedy, gdy to już jest w pełni dostępne, więc jest to czyjaś decyzja. Jak czegoś jeszcze nie ma, to nie ma i z czego rezygnować. "Nie korzystam z czegoś" nie równa się "rezygnuję z korzystania z czegoś"! Czy Polacy "rezygnują z korzystania z łączy internetowych o największej przepustowości", czy po prostu nie mieli na razie okazji z nich korzystać? Taka sama logika...

21 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
21.12.2010

Dziesięciolecie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w „CR Navigator”

Na rynku ukazał się kolejny numer magazynu o społecznej odpowiedzialności biznesu, „CR Navigator”, zatytułowany „Dekada odpowiedzialnego biznesu”. Poświęcony jest dziesięcioleciu Forum Odpowiedzialnego Biznesu i jednocześnie nieformalnemu jubileuszowi CSR w Polsce. Można w nim przeczytać o początkach polskiego CSR, o tym, gdzie znajduje się obecnie oraz o tym, dokąd i jakimi drogami może, a przede wszystkim powinien podążać.